את החדשה: מייקאובר תזונתי

יעל-רנה אסף. צילום: יח"צ
יעל-רנה אסף. צילום: יח"צ

איך אימא תל אביבית ועסוקה מצליחה לתחזק משרד קריאייטיב, לעזור ל־4,000 נשים לרדת במשקל וליהנות כל הדרך למידה הנחשקת עבורן? שאלנו את יעל רנה־אסף 18 שאלות

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

טרנד הדיטוקס 123 של יעל רנה־אסף הצליח לשגע את נשות תל אביב והיא מתגאה בלמעלה מ־4,000 סיפורי הצלחה. איך הכל התחיל? אימא עסוקה אחרי לידה, שלושה קטנטנים בבית, אורח חיים מאוד לא בריא (“7,000 כוסות קפה ביום, נשנושים ושאריות של הגורים“), עור פנים עייף ושיער מותש. “הייתי צריכה שינוי. מה זה צריכה? חייבת. לא מצאתי אף שיטת תזונה, או תוסף נטורופתי טבעי שיצליח לעזור. אז החלטתי שהגיע הזמן לעשות את זה לבד ולייצר ערכת ניקוי רעלים, שתתאים לי ולחברות שלי שעוברות אותו דבר. ככה נולד לי עוד בייבי חדש. לא ציפיתי להצלחה כזאת ואני לגמרי מאוהבת בו“.

לאכול כל הדרך לזארה? מה הקשר?

“חלמתי להקים מותג תזונה נכונה שירגיש פאן בדיוק כמו ביקור בזארה – וגם יעזור לך להצליח לרכוש את המידה שרצית להגיע אליה. כניסה לאתרי קניות היא משהו כיפי, שמעלה לנו את הדופק. דיאטה מצד שני נתפשת כמדכאת, אפורה ומורידה. למה? רציתי משהו שיוכל להיות בריא, מזין עובד וגם סקסי“.

יש לך חברה גדולה על הכתפיים ושלושה ילדים שנולדו בפחות מ־3.5 שנים. מה לך ולערכות דיטוקס?

“בכל היריון שלי עליתי בממוצע מעל 20 ק“ג. החיים באמת הפכו לעמוסים ולא מצאתי שום שיטת תזונה שתתאים לי. אני בעלת רצון עז לאכול טוב, אך באופן שמזין את הגוף ולא מזיק, לא מתחברת לדיאטות אלא לאורח חיים נכון, שגם מסייע לרדת במשקל על הדרך. רציתי לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. כלומר, להפסיק עם החשקים לסוכר ופחמימות ריקות בלי להתפשר על מוצרי ‘לייט‘ או ‘דיאט‘. רציתי להשתמש בכל הצמחים שיש לטבע להציע כדי לסייע לי ולחברות שלי לרדת במשקל, ושזה גם יהיה קל לביצוע. אז כן, לפעמים העוגה נשארת שלמה אפילו אחרי שאוכלים אותה. בעיקר אם העוגה היא סמוז‘י היסטרי שאת מחכה לו כל בוקר מחדש“.

ערכה ראשונה מתוך שלוש; ערכת דיטוקס. צילום: יח"צ
ערכה ראשונה מתוך שלוש; ערכת דיטוקס. צילום: יח"צ

איך התחיל כל הטירוף סביב 123NewMe?

“בהתחלה השקתי מספר קטן של ערכות, רק לי ול‘חבורה‘ שלי. אחרי שזה הצליח לנו וירדנו מהר מאוד במשקל ובהיקפים ובמקביל המשכנו לאכול טוב, טעים, ומזין, התה השפיע עלינו והטיפות ממש הפסיקו את החשק למתוק. עוד חברות התחילו להתעניין, ואז החברות שלהן התעניינו גם הן. מפה לשם יש לנו כבר 4,000 נשים מרוצות שהצליחו“.

מה מכילות הערכות?

“הן הזיקוק המושלם של התפיסה שגיבשתי. אני בת של שף, אישה סופר עסוקה, ומישהי שרוצה להיראות ולהרגיש מעולה. הדרך התזונתית שלי והמתכונים שיצרתי הם תוצאה ישירה של כל שלושת חלקי האישיות האלה (והאישיות הזו אוהבת אוכל ומאמינה שהוא חייב להיות טעים). בערכות אפשר למצוא ספר ייחודי שמכיל את עקרונות התפיסה לכל שלב בתוכנית, הנחיות איך לבצע אותה בשגרה, וכמובן את כל המתכונים המתאימים, מוצרי תזונה נטורופתיים שפיתחתי יחד עם הצוות המקצועי שלי (נטורופתים מקצועיים, אגרונום, יועצי תזונה ואפילו שף). לכל קושי בירידה במשקל יצרתי מוצר שפותר אותו, מוצר מהטבע. המוצרים מסייעים לירידה במשקל, לצמצום היקפים, לשליטה בחשקים לסוכר ופחמימות, מעודדים שריפת שומן ועוד. הם מבוססים על תמציות וחליטות צמחים, מה שאומר שהם 100 אחוז טבעיים, בלי טיפת כימיקלים. הערכות גם מכילות פריטי לייף סטייל משלימים“.

כמה ערכות קיימות 123NewMe?

“יש לנו כרגע שלוש. הראשונה היא דיטוקס (ניקוי רעלים), המטרה שלה היא לנקות את הגוף מרעלים ולתת לו בוסט לקראת המעבר לאורח החיים החדש ולרדת עד 3־5 ק״ג. היא מספקת גם מוטיבציה וגם תוצאות. השנייה היא ערכת טארגט (מטרה), היא מתאימה למי שסיימה את ניקוי הרעלים ורוצה להגיע ליעד ולרדת עד 4־8 ק“ג נוספים. השלישית היא וולנס (בריאות), שמשמרת את אורח החיים הנכון בהמשך הדרך. היא מיועדת לשמירה על המשקל במצבים של נסיעות לחו“ל, אירועים ובחיי היום יום. יש פתרון לכל מצב“.

תה דיטוקס. צילום: יח"צ
תה דיטוקס. צילום: יח"צ

מה מיוחד במוצרים שלך?

“זה מאוד פשוט: הם באמת עובדים“.

מי הלקוחות שלך?

“מגיל 18 ועד 65 פלוס. המגוון סופר רחב. יש לי סטודנטיות וחיילות ויש נשות קריירה ומנכ“ליות עסוקות, אימהות טריות, ואפילו אימהות ובנות שעוברות את התהליך יחד ורכשו ערכה זוגית. יש לנו גם סבתות שרוצות להרגיש בשיא“.

מה המנה הכי טעימה בספר המתכונים שלך?

“אני בת של שף וכל המתכונים שלי נבנו יחד עם שף. אבל חד־משמעית: המוקפץ של יעל. שילוב של מטבח תאילנדי ומנות ממסעדות אסיאתיות, רק בגרסת הדיטוקס“.

אומרים שארוחת הבוקר היא הכי חשובה ביום – גם בתקופת הדיטוקס?

“יש לי ארוחת בוקר שלוקחת שתיים וחצי דקות הכנה: סמוז‘י אוכמניות כחולות ובננה, על בסיס חלב קוקוס וזרעי צ‘יה. טעים, משביע והרגל מושלם לכל החיים“. (כוס אוכמניות כחולות קפואות, חצי בננה, חצי כוס חלב קוקוס, כוס מים וכוס קרח, כף זרעי צ‘יה – הכול בבלנדר ובתיאבון. מעכשיו והלאה פתרת לך את ארוחת הבוקר לעולמים, באחריות“).

מה הגילטי פלז‘ר שלך?

“פודינג זרעי צ‘יה עם קקאו. זה מרגיש כמו קינוח שחיתות עם לוק של פינטרסט“.

יש פתרונות לטבעוניות?

“כל המתכונים שלי מותאמים לטבעונות. יש גם מתכונים עם עוף, דגים וביצים שאפשר בקלות לעשות להם המרה למתכונים טבעוניים עם הסברים מדויקים“.

טיפות ג'מנמה, מסייעות לשלוט בחשקים לסוכר ופחמימות ריקות. צילום: יח"צ
טיפות ג'מנמה, מסייעות לשלוט בחשקים לסוכר ופחמימות ריקות. צילום: יח"צ

מי שאין לה זמן לבלות במטבח, צריכה להתחיל לפנות מקום בלו“ז?

“ממש לא. כל המתכונים הם של עד עשר דקות הכנה ועד עשרה מרכיבים. טיפ לאורח חיים נכון: הקדישי שעה,שעה אחת בשבוע, לבישולים, ואת מסודרת מראשון עד חמישי“.

אפשר לאכול במסעדות בחוץ  בזמן הדיטוקס?

“בהחלט כן. יצרתי מדריך מקיף לאכילה בחוץ, כי זה חלק חשוב בשגרת החיים שלנו“.

מותר לבצע את השלבים של הערכות בזמן הנקה?

“את תהליך הדיטוקס שלי ביצעתי בזמן הנקה מלאה. עם זאת, התייעצתי עם הרופאה שלי ועם יועצת הנקה. אני ממליצה לכל אחת, לפני כל שינוי תזונתי, להיוועץ עם רופאה. באתר יש פירוט רכיבים לכל המוצרים הטבעיים שלנו ומאוד קל לקבל ייעוץ בנושא“.

לאיזה תוצאות לצפות אחרי שמשתמשים בערכת הדיטוקס?

“במסלול שלוש תוכניות. בערכה הראשונה דיטוקס יורדים עד 3־5 ק״ג. בתוכנית שאחריה, ערכת טארגט יורדים עד 6־8 ק״ג נוספים. בתוכנית השלישית ערכת וולנאס המטרה היא שמירה על התוצאות ועל המשקל ובנוסף מאפשרת ירידה של עד 2־3 ק״ג במידה וקצת עולים בהמשך“.

סנאק תה, מסייע לשלוט בחשקים לנשנוש. צילום: יח"צ
סנאק תה, מסייע לשלוט בחשקים לנשנוש. צילום: יח"צ

ירדתי, הגעתי למשקל היעד והכל טוב ויפה. מה הלאה?

“ערכה מספר שלוש שומרת עלייך בדיוק מאפקט היו־יו המחריד. המטרה שלה היא לשמור על התוצאות ולנהל אורח חיים נכון, אבל כזה שמשלב גם את החשקים והגחמות במינון הגיוני ומספק. אני חיה על פי התוכנית הזאת כבר שנתיים וחצי, זו ממש דרך החיים שלי“.

יש הרבה מוצרים וכדורים בשוק, כולל תה דיטוקס, ורובם משלשלים. לא מלחיץ?

“מאוד מלחיץ. אני נגד מוצרים משלשלים מכל סוג. המוצרים שלנו 100% טבעיים, מחליטות ותמציות צמחים וכמובן אינם משלשלים“.

מה את מאחלת ללקוחות שלך?

״את הדבר הכי מרזה ביקום: אהבה עצמית ללא תנאים״.

ניתן להשיג באתר.