קינקי: אשלי גרהאם חושפת פרט אינטימי והרשת בהלם

אשלי גרהאם | צילום: גטי
אשלי גרהאם | צילום: גטי

אשלי גרהאם מפתיעה את הרשת. "לפני שפגשתי את בעלי עשיתי סקס עם חצי מתושבי ניו יורק" סיפרה דוגמנית הפלאס סייז היפהפייה בהפקה חדשה ולוהטת של מגזין Elle. על הדרך היא גם חשפה מה הטריק שלה לשמור על התשוקה בקשר והאם היא ובעלה באמת חיכו עד החתונה כדי לעשות סקס?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אשלי גרהאם ממשיכה להוכיח שהיא אישה מעוררת השראה בכל מובן שהוא. דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם היא לא רק פעילה למען דימוי גוף חיובי אלא גם כוכבת שלא עושה חשבון לאף אחד ומדברת בכנות ובפתיחות על נושאים שסלבס אחרות במעמדה לא מעזות, כולל עצות מחיי נישואין וטיפים לשדרוג חיי המין שלכן. וכן, זה לוהט כמו שזה נשמע.

אשלי גרהאם | צילום: גטי
אשלי גרהאם | צילום: גטי

 

בריאיון שער שהעניקה למגזין ELLE האמריקאי מספרת הדוגמנית שנשואה ב-9 השנים האחרונות לג'סטין ארווין מה הסוד שלהם לשמור על התשוקה והוא סקסי במיוחד, ליטרלי. "פשוט תעשו סקס כל הזמן, אפילו אם אתם לא מרגישים באותו רגע שבא לכם על זה בטירוף. גיליתי שאם בעלי ואני לא שוכבים אנחנו פתאום הופכים קטנוניים וטרחנים אחד ביחס לשני. כל פעם שאנחנו רוצים לשפר את מצב הרוח שלנו אנחנו פשוט אומרים 'כן, בוא נעשה סקס".

גרהאם פגשה את ארווין כשהייתה בת 21, בדיוק ברגע בו קריירת הדוגמנות שלה התחילה לנסוק. "הרגשתי שנתתי לבחורים אחרים פיסה מעצמי הרבה יותר מדי בקלות. הייתי דוגמנית מתחילה, נסעתי מסביב לעולם. בכנות? אני לא מתביישת לומר שעשיתי סקס עם חצי מניו יורק. באמת, חוויתי וניסיתי הכל". בעקבות כך, חושפת גרהאם, כשארווין הופיע בחייה היא העדיפה לבסס איתו את הקשר לאט ובהדרגה והשניים אף חיכו רק עד אחרי החתונה כדי לשכב זה עם זו.

אשלי גרהאם על שער מגזין ELLE | צילום: Carin Backoff
אשלי גרהאם על שער מגזין ELLE | צילום: Carin Backoff

 

אשלי גרהאם בהפקה של מגזין ELLE | צילום: Carin Backoff
אשלי גרהאם בהפקה של מגזין ELLE | צילום: Carin Backoff

נדמה כי מאז ימי בריטני וג'סטין הרחוקים לא נתקלנו בכוכבת שמצהירה בגלוי שחיכתה עד לטקס החתונה כדי לשכב באופן רשמי, מה שנקרא, עם בן זוגה. וגרהאם היא לבטח האחרונה שיכולה להיחשד בשמרנות, על אף אמונתה הנוצרית.

את כלל האין-סקס-לפני-הנישואים שלה היא חשפה לראשונה בפודקאסט של גווינת' פאלטרו והודתה כי מערכות יחסים רעילות ומתעללות בנעוריה הן שהובילו אותה להחלטה הזו. "גדלתי על ערכים נוצריים מסורתיים ואחרי קשר שכלל התעללות נפשית הבנתי שפשוט נתתי לבחורים אחרים שליטה על המיניות שלי באופן לא בריא ובשלב מוקדם מדי".

ארווין וגרהאם חולקים יחד אמונה נוצרית דומה ואף נפגשו לראשונה בכנסייה, ללא ספק לוקיישן מושלם למצוא את אהבת חייך. "קודם כל בנינו את החברות בינינו, מה שבאופן טבעי חיזק את האמון והתקשורת. וכן, ברור שנמשכנו אחד לשנייה, היינו מתמזמזים בלי הפסקה. אבל הפעם לא הייתי מודאגת לגבי העניין של הסקס, לא חשבתי 'איך זה יהיה לשכב איתו?', אלא חשבתי 'האם אני סומכת עליו? האם זה מי שאני רוצה לבלות איתו את שארית חיי'?".

ב-2010 התחתנו השניים ומאז הם מדגמנים זוגיות פוטוגנית ויציבה. "כשהתחתנו לא ראיתי בזה את המטרה הסופית, זה רק שלב אחד בבניין. ידעתי שאנחנו הולכים לבנות משהו ביחד" מספרת גרהאם שגם נותנת קרדיט מלא לבעלה בתור מי שדחף אותה להפוך מעוד דוגמנית פלאס סייז לאחת הנשים הכי מצליחות בעולם.

אשלי גרהאם והבעל ג'סטין ארווין | צילום: גטי
אשלי גרהאם והבעל ג'סטין ארווין | צילום: גטי

 

בשנים האחרונות גרהאם מסרבת לעצור ולהסתפק בתקן של דוגמנית בלבד. עם ליין בגדי ים משל עצמה, הרצאות על דימוי גוף שהיא מעבירה בכל רחבי ארה"ב והבייבי האחרון שלה – הפודקאסט Pretty Big Deal בו היא מראיינת את אושיות האופנה הלוהטות של הרגע, כולל החברה קים קרדשיאן – גרהאם לא מתביישת לומר שהיא רוצה להפוך לאימפריה של אישה אחת. "לאנשים נוח לשים אותי במשבצות. משווים אותי לאופרה ווינפרי או לאלן דג'נרס או למי שזו לא תהיה. אבל אני לא רוצה להיות אופרה, אני רוצה להיות אשלי".

אשלי גרהאם בהפקה של מגזין ELLE | צילום: Carin Backoff
אשלי גרהאם בהפקה של מגזין ELLE | צילום: Carin Backoff

 

השינוי, מספרת גרהאם, התחיל כששמעה מגיש ברדיו קובל על כך שלא תהיה 'אופרה ווינפרי הבאה' ואז הבינה שהיא חייבת ליצור לעצמה את המקום שלה, ומודה שלא הייתה יכולה לעשות זאת בלי בעלה לצידה. "אני זוכרת ימים שג'סטין היה חוזר מהעבודה ואני הייתי באותו מצב מהבוקר על הספה, צופה ב'עקרות בית נואשות'. הוא אמר 'זה מה שאת רוצה לעשות עם החיים שלך?'. בהתחלה לא הבנתי למה הוא מתכוון, כבר הייתי אז דוגמנית עובדת. הוא שאל אותי 'אבל את לא רוצה עוד? זה לא ימשך לנצח', וזה הרגע בו באמת התחלתי לחשוב מה עוד אני רוצה".

גרהאם לא חיכתה והתחיל לדבר על הנושא עם קולגות למקצוע. "בתור דוגמנית תמיד אומרים לך לא לדבר עם דוגמניות אחרות. את לא אמורה לשאול קולגות שלך כמה כסף הן מרוויחות או איזה קמפיינים הם השיגו או בכלל מה הן מתכננות. הכל מאוד תחרותי ובשושו כל הזמן. אני זוכרת שיום אחד אני וכמה חברות דוגמניות פשוט התחלנו לדבר על זה וקלטנו שזה טירוף. וזה כמובן הדבר שהכי מעצים אחת את השנייה".

ומה לגבי ילדים? מסתבר שבגיל 31 אפילו כוכבת כמו גרהאם לא חסינה מפני השאלה המטרחנת. למזלנו יש לה וואחד של תשובת מחץ. "בשבילי בתור אישה, גם בתור אישה נשואה, אושר הוא לא בהכרח להביא ילדים. ילדים יגיעו כשהם יגיעו, מתישהו בעתיד. אבל האושר הוא עכשיו, ועבורי האושר הוא להמשיך לבנות את מערכת היחסים עם בעלי ולפתח את הקריירה שלי".