סנדרה רינגלר משתפת בסיפור המפתיע של הוריה

סנדרה רינגלר לרשת אימפרס. צילום: דביר כחלון
סנדרה רינגלר לרשת אימפרס. צילום: דביר כחלון

סנדרה רינגלר נזכרת בתחילתו של הרומן הסוער בין הוריה, ש43 שנה הפרידו ביניהם. כחלק מפרויקט הנוסטלגיה שלנו לכבוד חגיגות 50 שנה למגזין "את", היא מצטלמת בהשראת אמה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לכבוד חגיגות ה־50 של "את" ביקשנו מהנשים היפות בישראל למצוא תמונה באלבום המשפחתי שמראה איך סטייל עובר בגנים. הן הצטלמו בהשראת אימא בתמונות שמעוררות געגוע.

עוד כוכבות שהרגישו נוסטלגיות:
חן אמסלם ילדה של אמא
מיכל אנסקי מנסה להיות הרפתקנית כמו אמא
נטע גרטי בגלגול מחדש לג'קט של אמא

סנדרה רינגלר (45), סטייליסטית ויועצת אופנה

ההשראה: צילום של אמא לינדה רינגלר בגיל 22

"כמה רומנטי זה היה. אמי חיה בפריז אצל דודתה כשקרוב משפחה רחוק מגיע לביקור, היא בת 22 והוא בן 65. 43 שנה מפרידות ביניהם והם מתאהבים מיד. בהמשך הם יהפכו להורים שלי. להוריה, שצעירים ממנו בשנים, ומתנגדים לקשר, היא אומרת שהיא מעדיפה יום אחד איתו מאשר חיים שלמים עם גבר אחר. הוא מצדו מבטיח לה שיחיה אחריהם, ומקיים. הוא מת בשיבה טובה בגיל 98. הצילום הוא בבית מלון בפריז, עם תחילת הרומן. אבא סידני, שהיה פרוון אנין טעם, קנה לאימא בניו יורק את השמלה היוקרתית, עם רקמה וחרוזים. אני מסתכלת עליה, מאוהבת, מרחפת, כמו על ענן. במהלך השנים היא תידבק בטעמו הטוב ותפתח סגנון קלאסי, אירופי, משובח". כשהייתי נערה, שאלתי בגדים מאימא ובעיקר מאבא, שהיה קטן ממדים. התהלכתי עם המוקסינים שלו מעור נחש, צעיפי המשי וכובעי הלבד. מוקדם הבנתי שהמקצוע בחר בי. אימא שלי היא האישה הטובה בעולם, מלאך עם כנפיים שקופות, מרפאה בעיסוק שאת רוב השנים הקדישה לאבא ולילדים. אשריה שזכתה ל-33 שנים מאושרות איתו".

לינדה רינגלר
לינדה רינגלר
סנדרה רינגלר לרשת אימפרס. צילום: דביר כחלון
סנדרה רינגלר לרשת אימפרס. צילום: דביר כחלון

שמלה חנה מרילוס, טבעת ועגילים סנדרה רינגלר לרשת אימפרס, שעון אוסף פרטי

ניהול קריאייטיב טל קליינבורט
פרויקט וטקסט דליה בן ארי
הפקה טל שץ

צילום תום מרשק | סטיילינג יפעת שמר | איפור שלי גפני | שיער עדן ירושלמי