איך תיראה החתונה של מייגן מרקל והנסיך הארי?

מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום: Gettyimages
מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום: Gettyimages

רגע לפני האירוע הגדול של השנה וכבר אפשר לקבוע שהחתונה של מייגן והארי לא תהיה דומה בכלל לחתונה של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. אז מה כן יהיה בה, איזו שמלת כלה מייגן תלבש והאם הספייס גירלז באמת יופיעו? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל ללא ספק תהיה האירוע הכי מדובר ומתוקשר של השנה. חוץ מתועפות הרומנטיקה, גם הכלכלה הבריטית צפויה להרוויח בגדול. לפי הדיווחים החתונה תכניס לקופת הממלכה כ-500 מיליון ליש"ט הודות לתיירות נכנסת. בדומה לחתונה של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון לפני 7 שנים ב-2011 וחתונת צ'ארלס והנסיכה דיאנה שנים קודם לכן.

מייגן וקייט לא לבד: אלה הן הנסיכות הכי שיקיות בעולם 

העובדה שחתונת אגדות של זוג מאוהב בטירת עתיקת יומן ממגנטת את העולם היא לא דבר חדש אבל הפעם האפקט כפול ומכופל. כאשר החתן הוא נסיך אמיתי בעוד הכלה היא אחת האדם נטולת כל טיפת דם כחול ועוד, רחמנא לצלן, אמריקאית. זה לא יהיה הדבר היחיד שיבדיל את חתונת מייגן והארי מחתונות קודמות של בית המלוכה. להבדיל מאחיו, הנסיך הארי, שלאורך השנים הרשה לעצמו לא פעם לעבור על כללי ההתנהגות המקובלים ואיכשהו הכל נסלח לו, אוחז בתואר פחות מחייב כ"יורש רזרבי". החתונה עצמה תתנהל באופן חופשי וקליל יותר וללא טקס מלכותי מסורתי כמו זה שהיה אצל וויליאם וקייט. למעשה טקס כזה יתקיים רק בחתונת הנסיך ג'ורג' בן הארבע וחצי בעוד שנים רבות. בהודעה הרשמית מטעם ארמון קנזינגטון נכתב כי החתונה של מייגן והארי "תשקף את טבעם של החתן והכלה ותהיה רגע של כיף ושמחה". אז מה בדיוק יכלול כל הכיף הזה (רמז: ספייס גירלז!) ועד כמה שונה תהיה החתונה של מייגן והארי מזו של וויליאם וקייט?

 

בשבילנו גם בלי כתר את נסיכה אמיתית: מייגן מרקל | צילום: Gettyimages
בשבילנו גם בלי כתר את נסיכה אמיתית: מייגן מרקל | צילום: Gettyimages

עוד כתבות מעניינות
מייגן מרקל היא לא מי שאתן חושבות שהיא
המעשה הטוב של קייט מידלטון ימיס לכן את הלב
סודות יופי של נסיכה: מוצרי הטיפוח שמייגן מרקל לא זזה בלעדיהם

מי ישלם?

בעוד שהוריה של מידלטון, מייקל וקרוליין מידלטון, השתתפו בעלויות חתונת בתם לנסיך וויליאם, יחד עם המלכה, הנסיך צ'ארלס והאוצר הבריטי, הפעם המשפחה המלכותית תישא ב-100% מהוצאות ועלויות החתונה. אפשר להניח שהצ'קים של האורחים יכסו את העלויות.

מה מייגן תלבש?

לצד השמועות על כך שמייגן תלבש שמלת כלה של המעצבת הישראלית ענבל דרור, עדיין מדובר בסוד הכי שמור בממלכה. יש מקום להניח שמייגן לא תבחר בשמלת נשף יקרה ומפוארת, מהסוג שכל פרט בה נושא משמעות היסטורית וייצוגית. כן, ודאי ששמלת הכלה של הנסיכה העתידית תהיה מסורתית אך בטוח גם תקפיד לכלול טוויסט מודרני, שיק חסר מאמץ ומינימום דיטיילים. מאז אירוסיה להארי התגלתה מייגן כפאשניסטה מצטיינת בעלת טעם משובח, אלגנטי וקלאסי ויש להניח שתיראה כך גם ביום חתונתה.

 

כשמדובר בכובעים גם פאשניסטות מצטיינות יכולות ליפול | צילום: Gettyimages
כשמדובר בכובעים גם פאשניסטות מצטיינות יכולות ליפול | צילום: Gettyimages

 

יהיה שבתון?

בזמן שחתונת קייט וויליאם הייתה יום חג במלוא מובן המילה בממלכה הבריטית, הרי שהפעם יאלצו לא מעט מאזרחי הממלכה לצפות בחתונה מהמשרד או מהעבודה. ביום ההודעה על אירוסי הארי ומייגן הייתה זו ראש הממשלה תרזה מיי שקלקלה את השמחה כשהודיעה שלא יהיה שבתון. היא גם ציינה שלא מדובר בתקדים והזכירה שגם בחתונת הנסיך אנדרו והדוכסית מיורק שרה פרגוסון ב-1986 לא היה יום שבתון. מצד שני, לא באמת נראה כי זה מה שיעצור את ההמונים מלהציף את הרחובות.

איפה תיערך החתונה?

כמלך ומלכת בריטניה לעתיד, וויליאם וקייט נישאו בנוכחות 1,900 אורחים במנזר ווסטמיניסטר בו מוכתרים ונישאים מלכי אנגליה. הארי ומייגן לעומת זאת לא מורשים להתחתן שם אבל זה לא אומר שהם צריכים להתחיל לחפש לעצמם אולם, כן? השניים ינשאו בקפלת ג'ורג' הקדוש בטירת ווינדזור העתיקה, מרחק 45 דקות ממרכז לונדון. הקפלה מכילה 800 מושבים לכל היותר אך כבר אירחה לא מעט חתונות מלכותית בעבר, כולל אלו של ילדיה של המלכה ויקטוריה. החתונה המלכותית האחרונה בה הייתה של הנסיך צ'ארלס וקמילה ב-2005 ומאוחר יותר השנה יינשאו בקפלה נכדת המלכה יוג'יני ובן זוגה ג'ק ברוקסבנק.

 

וככה זה היה לפני 7 שנים: הנסיך וויליאם וקייט מידלטון מתנשקים ביום חתונתם | צילום: Gettyimages
וככה זה היה לפני 7 שנים: הנסיך וויליאם וקייט מידלטון מתנשקים ביום חתונתם | צילום: Gettyimages

 

מי יגיע?

האירוע המצופה של השנה עתיד להיות מסוקר לא פחות בזכות האורחים שיגיעו אליו. החתונה של הארי ומייגן אינה מוגדרת כאירוע ממלכתי או מדיני ולכן ברשימת האורחים תמצאו פחות מדינאים ובני מלוכה זרים ויותר משפחה וחברים. זה אומר פחות דמויות כמו סולטן ברוניי, מלך סווזילנד או מלכת דנמרק ויותר סלבס כמו סרינה וויליאמס, מיס עולם ההודית פריאנקה צ'ופרה וכוכב הסדרה Suits פטריק ג'יי אדמס מהצד של הכלה. מצד החתן צפויים להגיע הנשיא לשעבר ברק אובמה ואישתו מישל אובמה, הבמאי סם ברנסון (בנו של המיליונר ריצ'רד ברנסון) וכן מספר בוגרי בית הספר היוקרתי איטון מהשנתון של הארי.

אבל יותר מהאורחים מה שבאמת מעניין את העולם הוא מי יפיע בחתונה המלכותית. עיתוני הרכילות הבריטיים טוענים שחוץ מהמלכה אליזבת תגיע לחתונה מלכה מסוג שונה לחלוטין,ואנחנו צפוים לראות הופעה של ביונסה שתגיע יחד עם בן הזוג ג'יי זי.
מלאני בי מ"הספייס גירלז", שהתאחדו לפני פחות מחודש, חשפה שלהקת הבנות שכבר הפכה לאייקון בריטי הוזמנה לחתונה ואף התבקשה להופיע. 
עוד מועמד אפשרי ברולטת ההימורים הזו הוא הזמר אד שירן. דבר אחד בטוח – הנשיא טראמפ לא יגיע לאירוע, כך שאפשר להירגע. 

 

מי יגיע ממשפחת הכלה?

בניגוד לנוכחות המלאה של משפחת מידלטון בחתונת וויליאם וקייט, נציגות משפחת מרקל תהיה מצומצמת למדי. דוריה רדלן וטום מרקל, הוריה של הנסיכה העתידית, יהיו כמובן אורחי הכבוד. למייגן אחות ואח למחצה מנישואיו הראשונים של אביה, אך היא אינה בקשר עמם מזה כעשור.

יופיעו בחתונה המלכותית? הספייס גירלז | צילום: Shutterstock
יופיעו בחתונה המלכותית? הספייס גירלז | צילום: Shutterstock

 

האם תהיה תהלוכת כרכרות מהאגדות?

לאכזבת חובבות הקיטש, א.ק.א כולנו, לא תהיה תהלוכת כרכרות סוסים מגנודרים מלווה במשמר פרשים צבאי וזאת מהסיבה הפרוזאית שטירת ווינדזור פשוט ממוקמת מחוץ ללונדון ומדובר בדרך רחוקה עד לארמון בקינגהאם, משכנה הקבוע של המלכה. יחד עם זאת לאור שאיפתם המוצהרת של הארי ומייגן לשתף את הציבור ביומם הגדול, אפשר להניח שנזכה לתחליף רומנטי לא פחות. הכינו את הממחטות.

ונשיקה במרפסת. תהיה?

אם אין תהלוכת רחוב גם נשיקה אייקונית במרפסת של ארמון בקינגהאם לא תהיה. בינתיים העולם, וצלמי העיתונות, מקווים לפחות לתחליף בדמות נשיקה בלתי נשכחת על מדרגות קפלת ג'ורג' הקדוש.

ומה עם העוגה?

עיתון הטלגרף הבריטי דיווח שהזוג המאושר רוצה יותר מכל עוגת בננות כעוגת חתונה. מסתבר שגם בנושא פעוט כל כך הארי ומייגן הולכים נגד המסורת, שהיא דווקא עוגת פירות, שנשמרת טוב יותר בהקפאה עד לאירוע המשמח הבא – הטבלת הצאצא המלכותי הראשון. הסיבה לחריגה מהמסורת? הארי פשוט אוהב בננות.

אוהב בננות: הנסיך הארי וברק אובמה | צילום: Gettyimages
אוהב בננות: הנסיך הארי וברק אובמה | צילום: Gettyimages

 

בקרוב אצלכם. ממש בקרוב: מייגן והארי מתוקים מתמיד | צילום: Alexi Lubomirski
בקרוב אצלכם. ממש בקרוב: מייגן והארי מתוקים מתמיד | צילום: Alexi Lubomirski