אנג'לינה ג'ולי: "מרגישה שחסרים לי הכישורים להיות אימא. אני לא טובה בזה"

אנג'לינה ג'ולי לובשת מעיל וחצאית של מקס מארה, חולצה של Sablyn ונעליים של ראלף לורן על שער גיליון מרץ של ווג בריטניה
אנג'לינה ג'ולי לובשת מעיל וחצאית של מקס מארה, חולצה של Sablyn ונעליים של ראלף לורן על שער גיליון מרץ של ווג בריטניה

אנג'לינה ג'ולי נותנת הצצה לאחוזתה המפוארת בלוס אנג'לס בגיליון מרץ של "ווג" הבריטי, מספרת על הקושי לנהל משק בית בקורונה ומגלה למה היא גרה קרוב כל כך לבראד פיט

88 שיתופים | 132 צפיות

אם תמיד תהיתן איך נראית אחוזתה המפאורת של אנג'לינה ג'ולי בלוס אנג'לס, כעת יש לכן הזדמנות, השחקנית ויוצרת הסרטים בת ה-45 מככבת על שני שערים יפהפים לגיליון מרץ של "ווג" הבריטי. הצילומים נערכו בביתה, בפינה שקטנה בשכונת לוס פליז הפסטורלית שבהוליווד, שנבנה בשנת 1913. בית שהיה שייך לבמאי הראינוע והקולנוע במחצית הראשונה של המאה העשרים, ססיל ב. דה-מיל: "הרגשתי קצת לחץ כשעברנו הנה, כאילו התגנבתי לבית שבו ססיל וצ'פלין נהגו להסתובב. אני אוהבת את זה שיש כאן המון מקומות לטייל בהם ולחשוב, אני מרגישה שיש לנו מזל גדול שיש לנו את זה ברגעים אלה". מיקום הבית, אגב, פיקנטי למדי: הוא נמצא כ-5 דקות הליכה בלבד מאחוזתו של האקס בראד פיט, "רציתי שהם יהיו קרובים לאבא שלהם" היא מספרת. במסגרת צילומי השער בביתה, ג'ולי הזמינה את העורך הראשי אדוארד אנינפול והצוות של "ווג" הבריטי לבלות יומיים בחיקה ובחיק 6 ילדיה, מדוקס בן ה- 19, פקס בן ה-17, זהרה בת ה-16, שיילו בת ה- 14, והתאומים ויוויאן ונוקס בני ה-12.
בשני צילומי השער לבושה אנג'לינה בלוקים אלגנטים, נשיים ויפים אך בלי יותר מדי מעוף ותעוזה אופנתית. בראשון היא מצולמת בהליכה עם מעיל של מאקס מארה בצבע קאמל שמונח בנונשלנטיות על כתפייה, חולצה של המותג Sablyn, חצאית עיפרון, גם היא של מקס מארה, ונעליים של ראלף לורן. בשער השני המצולם בשחור לבן היא יושבת על הדשא עם חולצת גולף שחורה של ברברי מכנסיים גם הם ממקס מארה ונעליים של שאנל.

אנג'לינה ג'ולי לובשת חולצת גולף של ברברי, מכנסיים של מקס מארה ונעליים של שאנל על שער גיליון מרץ של ווג בריטניה
אנג'לינה ג'ולי לובשת חולצת גולף של ברברי, מכנסיים של מקס מארה ונעליים של שאנל על שער גיליון מרץ של ווג בריטניה

הצילומים נערכו בנובמבר סביב בחירת ג'ו ביידן כנשיא ארצות הברית וקמלה האריס כסגניתו. כשנשאלה על ידי אנינפול מה היא מרגישה לגבי העתיד היא ענתה: "הדור הצעיר נותן לי הרבה תקווה לעתיד, אולי כי אני חיה עם שישה ילדים בגילאי 12-16 אז אני רואה את זה, אני רואה גם כמה לחץ יש עליהם, הרבה יותר ממה שהיה עלינו, הם חשופים להמון מידע שאנחנו היינו מוגנים ממנו, אבל יש להם דרכים חדשות להתחבר ולהכיר חברים ברחבי העולם, להתפתח בצורה גלובלית, ואני מאמינה שכך הם יפתרו את הבעיות".
כמו משפחות רבות בעולם גם ג'ולי בילתה ימים ארוכים בביתה עם ששת ילדיה, "אני חושבת שזה גרם לנו להרגיש יותר אנושיים ולהיות יותר ביחד ויש בזה משהו יפה", היא סיפרה כשנשאלה על החודשים האחרונים, "בדיוק כמו רוב המשפחות, קרה לנו הדבר הגדול הזה ונאלצנו להתמודד עם נגיף הקורונה. נכנסנו למצב הזה אחרי שהשתחררנו מבית החולים עם זהרה, שעברה ניתוח בתחילת השנה שעברה. כל כך שמחנו מזה שהיא בסדר ומרגישה טוב ונכנסנו לסגר במצב נפשי אחר. אבל אתה יודע, יש גם השלכות נוספות. פקס נכנס לשנה האחרונה בלימודים ולא הצליח ליהנות מזה, זהרה הוציאה רישיון נהיגה כשהבוחן לידה עטוף כולו ועם מסכות. זה ממש לא כמו שמדמיינים את הרגעים האלה". בהמשך כשנשאלה על תחושותיה האישיות ענתה: "אני מרגישה שעברתי הרבה. אני מנסה להיות מלאת תקווה, זה משהו שכולנו מנסים במציאות של מגיפה".

בהמשך הריאיון מתבקשת ג'ולי לתאר את החיים שלה עם ילדיה ובתשובה שלה מתגלה כי גם היא ככל האימהות מלאת רגשות אשם: "מעולם לא הצלחתי לשבת בשקט. למרות שרציתי להביא ילדים רבים ולהיות אימא אף לא דמיינתי את זה במובן האמיתי והמסורתי. אני מרגישה שחסרים לי כל הכישורים להיות אימא ולנהל משק בית. למזלי הילדים עוזרים לי, אבל אני בכלל לא טובה בזה". "אני לא מאמין" מפציר בה אנינפול, "אני אוהבת אותם. אני מרגישה שאנחנו קבוצה כזו. זה אולי נשמע קלישאתי, אבל את אוהבת ואת מנסה, וגם אם את מפשל, זה לא משנה בסופו של דבר כי הילדים האלה מסוגלים להכל".

אחרי שנים של מאבקים משפטיים עם האקס בראד פיט, היא לא מפרטת יותר מדי על היחסים ביניהם בימים אלה, כנשאלה על ידי אנינפול האם היא מאושרת עכשיו ענתה: "אני לא יודעת. השנים האחרונות היו די קשות. התמקדתי בריפוי המשפחה שלנו. זה חוזר לאט לאט". האושר שלה נמצא דווקא בהתבגרות באופן מפתיע, "אני מרגישה הרבה יותר בנוח בשנות הארבעים לחיי מאשר כשהייתי צעירה יותר. אולי בגלל שאימא שלי לא חיה הרבה זמן, אז יש משהו בגיל שמרגיש לי כמו ניצחון במקום עצב", עוד אמרה על הגיל: "אני מצפה להיכנס לשנות ה-50 שלי. למרות שהיינו בטרמפולינה לפני כמה ימים, והילדים אמרו, 'לא, אימא, אל תעשי את זה. את תפגעי בעצמך' וחשבתי לעצמי, 'זה לא מצחיק?' פעם הייתי כוכבת סרטי אקשן, ועכשיו הילדים אומרים לי לרדת מהטרמפולינה כי אני אפגע בעצמי".

ג'ולי ידועה בזכות מאבקה ארוך השנים לטובת זכויות ילדים ונשים. בימים אלו היא מביימת סרט חדש ובקרוב גם תוציא ספר ילדים בנושא "הוא נקרא: 'דע את זכויותיך (ותדרוש אותם)'. אנחנו רוצים לעזור לצעירים לזהות מי או מה חוסם אותם מגישה לזכויות האדם שלהם, וכיצד לנסות להתגבר על כך. המסר העיקרי הוא, שלאף אחד אין זכות לפגוע בך או להשתיק אותך. אולי זאת רק הפאנקיסטית הצעירה שבתוכי, אבל אני אוהבת את רוח הנעורים ואני מרגישה שצעירים יכולים לראות מה נכון ומה לא בעזרת קצת שקיפות". על הפליטים והשיח הבעייתי סביבם במהלך ממשל טראמפ היא אמרה: "אנחנו מדברים כאילו פליטים הם נטל. הם נאלצים להסתגל ויש להם מערך מיומנויות שונה. הם התעמתו עם האנושיות שלהם בצורה כה עמוקה. הם עמדו בדיכוי. עלינו לכבד את המאבק שלהם ולכבד אותם כאנשים שברחו מפצצות כדי להגן על ילדיהם".
בהמשך הריאיון היא גם נתנה טיפים להורים לאיך להפוך את ילדיהם לבעלי מודעות חברתית וסביבתית: "אני יודעת שזה אולי נשמע מוזר, אבל לא צריך לחייב אותם להתעסק עם זה. אנחנו צריכים לגרום להם להרגיש שלא מדובר בחובה, שירות או צדקה, אלא בשמחה".

בסוף השיחה הארוכה ביניהם, שכתובה בצורת פינגפ ונג של שאלות ותשובות,  אנחנו מקבלים הזדמנות להתוודע להשקפותיה האופנתיות. אם חשבתן שמדובר בבחורה בזבזנית, בהתאם למעמדה ככוכבות הוליוודיות, אז טעות בידיכן, ג'ולי סיפרה כי היא אוהבת פרטי וינטג' וכי קניה בחנויות יד שנייה זאת הדרך הנכונה: "אני משקיעה בפיסים איכותיים וחורשת עליהם למוות. מגפיים, מעיל אהוב, תיק אהוב, אני לא מחליפה דברים לעיתים קרובות".
ללא ספק ההייליט של הריאיון הוא סרטון שלה מספרת מה נמצא בתיק שלה: שוקולדים שקיבלה מאימא, קרם פנים, עפרונות ועטים, ממש השכנה ממול.