אמיליה קלארק מ"משחקי הכס": "בתור ילדה חשבתי שאני שמנה ומכוערת"

אמיליה קלארק - דאינריז טארגאריין | צילום מסך, GettyImages
אמיליה קלארק - דאינריז טארגאריין | צילום מסך, GettyImages

עם סיום העונה השביעית של "משחקי הכס" השחקנית אמיליה קלארק מספרת שאנשים מתאכזבים לגלות שהיא לא בהכרח נראית כמו חאליסי ומגלה איך התמודדה עם חוסר הביטחון בילדות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

על המסך אנחנו רגילות לראות אותה כאם הדרקונים, הבלתי נשרפת, משחררת העבדים, דאינריז טארגאריין הראשונה לשמה. עכשיו עם סיום העונה השביעית של "משחקי הכס" השחקנית אמיליה קלארק התראיינה למגזין InStyle וסיפרה שבמציאות הדברים נראים קצת שונה עבורה: "אני מרגישה רע כשאני פוגשת אנשים והם מגלים שאני חאליסי ואז מתאכזבים כי אנחנו בכלל לא דומות. אני תמיד צריכה להסביר שזו לא באמת אני ואני חובשת פיאה. אף אחת לא באמת יכולה להיות יפה כמו דמות. לאנשים צעירים היום יש תפיסת יופי מעוותת. בהפקות כמו של "משחקי הכס" מושקעים כל כך הרבה משאבים כמו זמן, כסף ואנרגיה כדי לגרום לדמויות להיראות נהדר. כן, אנחנו צריכים לצפות בסדרות כאלה ולשאוב מהן השראה אבל חשוב לא להשוות את עצמך לדמויות על המסך, כי זה לגמרי דמיוני".

דאינריז טארגאריין | צילום מסך
דאינריז טארגאריין | צילום מסך

 

קלארק אף אף גילתה כי "בתור ילדה היו לי הרבה קשיים בכל מה שקשור לביטחון עצמי. חשבתי שאני יותר מדי שמנה, שאני מכוערת. אם בן דיבר איתי הייתי בשוק. אבל אז מגיע רגע מיוחד בתור נערה צעירה כשאת מתחילה להבין מי את ומה את אוהבת. מי האנשים שעושים לך טוב ומי צריך להיות לידך. את מתחילה לראות מעבר למראה שלך".

"מה שהורג אותי" הוסיפה קלארק "הן האפליקציות הטיפשיות האלה שגורמות לך להיראות רזה יותר או עושות פוטושופ על התמונה. אף אחד הרי לא יכתוב "רק לידיעתכם, אני מכניסה את הבטן שלי עכשיו וזו הפעם ה-17 שאני מצלמת את התמונה הזו".

אמיליה קלארק על השטח האדום בטקס פרסי גילדת השחקנים | צילום: GettyImages
אמיליה קלארק על השטח האדום בטקס פרסי גילדת השחקנים | צילום: GettyImages

 

כשהיא נשאלה מה זה יופי עבורה, השיבה קלארק שבימים אלה נבחרה לפרנזטורית של הבושם החדש של דולצ'ה וגבאנה The One: "זה הולך להישמע כמו ערימה רגשנית של נונסנס, אבל בשבילי להיות מאושרת זה אומר גם להיות יפה. היכולת לא לקחת את עצמך יותר מדי ברצינות, להיות מסוגלת להביט בראי ולהיות סבבה עם מה שנשקף מולך. לנסות להיות כמה שיותר אמיתית, כולל מה שאת שמה על הפנים. אני אוהבת מייק אפ, אבל פחות לחנוק את כל הפנים שלי עם זה".

ואם כבר איפור, חברת האיפור Storybook Cosmetics השיקה ליפסטיק שכולו בהשראת אם הדרקונים, במקרה וחיפשתן משהו להתמכר לו עד לעונה הבאה של "משחקי הכס".