מאחורי הקלעים של האירווזיון בישראל: כך זה נראה

לוסי איוב | צילום: נטשה זריקר
לוסי איוב | צילום: נטשה זריקר

מה באמת עומד מאחורי האיפור של לוסי איוב ומה גרם לנבחרת איסלנד לשנות את דעתם על ישראל? מעצבי השיער והאיפור של האירוויזיון חושפים סודות מהבקסטייג'

88 שיתופים | 132 צפיות

"המועמדים בחרו להתאפר אצלי ולא אצל המאפרות שלהם, המאפרות שלהם והגיעו והן לא עושות כלום. הכל פה כל כך מטורף, אם היה אפשר הייתי מחזיר את הזמן אחורה ועושה את זה שוב, במיוחד את הרגע בו איפרתי את ז'אן פול גוטייה לראיון שלו בגרין רום עם בר רפאלי" מספר בהתרגשות המאפר גילי אלגבי מי שנבחר על ידי חברת רבלון להיות המאפר הראשי של האירווזיון. אנחנו תופסות אותו במתחם ה"באבל", האזור המוקדש לטיפול באיפור ובשיער של המתחרים והמנחים באירוויזיון.

"המועמדת של קפריסין, טמטה גודואדזה לא רצתה להתאפר אצלי, היא הייתה אנטי" הוא מספר בעודו בוחן את האיפור שעשה לנבחרת שוודיה על המסך הגדול. "היא באה אלי לטאצ'אפים וסירקתי לה את הגבות עם מוצר שנקרא Soap Brows של רבלון והיא פשוט עפה, מאז היא רק התאפרה אצלי".

גילי אלגבי וז'אן פול גוטייה | צילום: איתן טל
גילי אלגבי וז'אן פול גוטייה | צילום: איתן טל

"האתגר הכי גדול הוא שהתאורה משתנה בין הגרין רום לבמה, אפשר לעשות לוק שיראה מהמם על הבמה אבל בגרין רום פתאום הוא יראה מזיע"

"זה מאוד מאתגר לבנות את הלוקים של הטאלנטים", חושפת תהילה גוטליב, מי שמופקדת על האיפור של לוסי איוב. "האתגר הכי גדול הוא שהתאורה משתנה בין הגרין רום לבמה, אפשר לעשות לוק שיראה מהמם על הבמה אבל בגרין רום פתאום הוא יראה מזיע. עבדנו ממש קשה כדי לבנות לוק שיראה טוב בכל מקום".

איך פתרתם את זה בסוף?
"ניסינו וניסינו ועשינו מלא גרסאות עד שזה יראה הכי פיין", מוסיף אדיר יעקבי המופקד על שיערה של איוב. "זה ברזולוציות הכי קטנות. לשמחתי, לוסי סמכה עלינו במאה אחוז", מוסיפה גוטליב, "צריך לחשוב על הטקסטורות, השקענו המון מחשבה, היא נמצאת עם אנשים שיש להם מלא ניסיון ואנחנו רוצים להבליט אותה ושתהיה לה נוכחות" .

איך הייתה העבודה עם איוב?
"היא מהממת! נסיכה אמתית, אין לה אגו והיא זורמת, הכי כיף בעולם".

לוסי איוב בגמר האירווזיון | צילום: נטשה זריקר
לוסי איוב בגמר האירווזיון | צילום: נטשה זריקר

"זאת החוויה הכי מטורפת שעברתי" מתוודה אנטוניו קוראל קלארו, מעצב השיער הראשי של המותג Moroccanoil, שבשבועיים האחרונים היה אחראי על שיערם של כל המועמדים. "עשיתי את האוסקר, שבועות אופנה ועבדתי עם מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט, שום דבר לא משתווה לזה".

איך מלאכיות ויקטוריה'ס במציאות?
"אני נותן לאנשים נחמדות ואדיבות, אז כולם נחמדים אלי, הכי חשוב לי שתהיה אנרגיה טובה אם האנשים שאני מעצב להם את השיער".

יצא לך גם ליהנות קצת מתל אביב?
"כל בוקר אני קם בשבע והולך להירגע על חוף הים, אני אוהב לראות אנשים משחקים מטקות".

מה המראה הכי מטורף שעשית?
"של נבחרת איסלנד, הוויב הכללי של הנבחרת הוא גותי, עשינו להם שיער רטוב ומאוד רוקנרול, השתמשנו בהרבה מוצרי לחות שמעניקים טקסטורה".

אנטוניו קוראל קלארו בעבודה | צילום: יח"צ
אנטוניו קוראל קלארו בעבודה | צילום: יח"צ

אנטוניו לא היחידי שהתלהב מהלוק של נבחרת איסלנד, "עשינו להם לוק עם ריסים מטורפים, עדשות צבע ביצור אישי" מספר אלגבי, "בואי אני אספר לך סיפור מצחיק על איסלנד, הם באו עם רצון לעשות מהומות ובלאגן וקרקס והיו מגעילים פה לכל ההפקה, ואז נכנסו לחדר האיפור והתאהבו בנו".

מה זאת אומרת התאהבו?
"בזכות הצוות שלי שהרים להם, הם הפכו מאנטישמים לעפים על ישראל".