"לעולם לא אעשה החלקת שיער": סודות הביוטי של קורין גדעון

קורין גדעון | צילום: גיא כושי ויריב פיין
קורין גדעון | צילום: גיא כושי ויריב פיין

מנחת הטלוויזיה קורין גדעון פותחת את תיק האיפור וחושפת שגרת טיפוח חסכונית. על הדרך היא מגלה אצל איזו פליטת ריאליטי היא עושה גבות, מה הסוד שלה לתלתלים מושלמים ולמה המילה דיאטה בכלל לא נמצאת אצלה בלקסיקון

88 שיתופים | 132 צפיות

 

קורין גדעון
בת  26, מנחת "2025" בקשת 12.

שיער
"השיער הטבעי שלי מתולתל ואני אוהבת אותו כמו שהוא. אחת ליומיים אני חופפת עם Agadir Argan Oil Moisturizing Shampoo . אין להשיגו בארץ ואני מזמינה אותו דרך האינטרנט. הוא עונה על כל הצרכים של השיער המתולתל שלי. אחריו אין צורך במרכך או במסכה".

>> בלי להתבייש: עינת ארליך חושפת איפה היא מזריקה בוטוקס 

בושם
"כבר תקופה אני נאמנה לבושם Alien של מוגלר. הוא לא מתוק ומשלב ניחוח עצי, פירותי ופרחוני".

שגרת הטיפוח הביתית
"העור שלי רגיל ואני מנקה אותו עם סבון פנים של גרנייה בוטניקל קלינסר. ד"ר פולה בליק רוקחת לי קרם עיניים וקרם פנים באופן אישי".

טיפולי פנים מקצועיים
"יש לי קוסמטיקאית קבועה ששמה נוי פשה, אני מגיעה אליה לטיפולי פנים שוטפים פעם בחודש, היא אלופה בניקוי פנים.
פעם בחודש אני גם אצל ד"ר פולה. עשיתי אצלה למשל את 'טיפול הערפד' והיא עושה לי כל מיני טיפולי פנים על פי רפואה סינית טבעית".

View this post on Instagram

מוכנה לקמפיין! @discreet_fashion

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on

שגרת איפור
"לצורך העבודה בטלוויזיה מאפרים אותי כל יום, אז כשאני לא חייבת – אני מעדיפה לא להתאפר. אם יש לי אירוע בערב – אני נשארת עם האיפור של העבודה. בתיק האיפור שלי אין למשל מייק אפ, יש מעגל ריסים ויש מסקרה של MAC ויש שפתון לבלו בצבע אדמדם וזהו. אני, מה שנקרא, בחורה חסכונית".

גבות
"אחת לחודש אני מתייצבת אצל נופר מור, שזכורה מ'האח הגדול', לניקוי ועיצוב גבות. יש לה מקום ברחוב ירמיהו בתל אביב ויד מאוד טובה".

תזונה וכושר
"יש לי מאמנת אישית, שרון סלוצקי, שמגיעה אלי הביתה פעמיים בשבוע וקורעת לי את התחת באימון אינטנסיבי. כשמדובר בתזונה, אני מקפידה על מה שאמי לימדה אותי כבר מזמן: לאכול הכול אבל במידה ובצורה מאוזנת. אם הגזמתי באכילה יום אחד – אאזן למחרת".

הכי כן
"מוצר החובה שלי הוא המגבונים להסרת האיפור של ד"ר פישר Eye Care Purified Cleansing Wipes , מוצר מעולה, עדין מאוד ומנקה היטב את כל שאריות האיפור. קרם הידיים שלי הוא ניוואה סופט".

הכי לא
"לעולם לא אעשה החלקת שיער. אופנה או לא, אני נשארת עם התלתלים שלי".

למעלה עם כיוון השעון: מעגל ריסים Beauty Makeup של לייף, ג׳ל ניקוי מסדרת בוטניקל של גרנייה, לחות לשפתיים של לבלו, בושם Alien, סבון תה ירוק ומלפפונים של דאב ומסקרה 3D של מאק | צילום: רן גולני
למעלה עם כיוון השעון: מעגל ריסים Beauty Makeup של לייף, ג׳ל ניקוי מסדרת בוטניקל של גרנייה, לחות לשפתיים של לבלו, בושם Alien, סבון תה ירוק ומלפפונים של דאב ומסקרה 3D של מאק | צילום: רן גולני