שמלות, חולצות בטן וכפכפים: זה מה שתמצאו בסניף החדש של אורבן אאוטפיטרס באשדוד

אורבן אאוטפיטרס בישראל | צילום: יח"צ חו"ל
אורבן אאוטפיטרס בישראל | צילום: יח"צ חו"ל

רשת האופנה וההום סטיילינג Urban Outfitters נוחתת בישראל ומשיקה סניף ראשון במרכז ביג פאשן באשדוד. מה תמצאו בחנות החדשה, האם היא תהיה גן עדן לחובבות העיצוב כמו הסניפים בחו"ל ואיך יהיו המחירים? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

הבוקר הושק הסניף הראשון של אורבן אאוטפיטרס בישראל, ומה שלרבים היה נראה כחלום רטוב סוף סוף מתגשם. באופן מפתיע – או שלא – הסניף הראשון במזרח התיכון ובארץ הקודש לא נפתח בתל אביב, כפי שאולי הייתן מצפות, אלא דווקא במרכז Big Fashion שבאשדוד. "אשדוד היא אחת משבע הערים הגדולות של ישראל וידענו שאנחנו רוצים להתחיל שם. רוב מותגי קבוצת פוקס (הקבוצה שמייבאת בין היתר את מנגו, Foot Locker וכעת גם את אורבן אאוטפיטרס) נמצאים שם", אומרת לנו שרון וינדר, סמנכ"לית המותג של אורבן אאוטפיטרס.

ובכל זאת, רוב המותגים הבינלאומים פותחים חנות ראשונה בתל אביב. למה דווקא באשדוד?
"אנחנו מאוד מאמינים במותג ובכוח שלו, אורבן אאוטפיטרס זה שם מספיק חזק כדי שאנשים יגיעו גם לאשדוד בשבילו. בנוסף, מתחם ביג פאשן צמוד לתחנה הרכבת ככה שזה לא כזה קשה להגיע. אני בטוחה שיגיעו מכל רחבי הארץ במיוחד עכשיו בחג".

מי שאשדוד עדיין רחוקה עבורה תוכל למצוא מגוון פריטים גם באתר האונליין TERMINAL X, שיחפוף במידה מסוימת למלאי בסניף הפיזי או כמובן להזמין ישירות מהאתר הבין לאומי של אורבן אאוטפיטרס.

גופיה של אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 119 ש"ח | צילום: יח"צ
גופיה של אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 119 ש"ח | צילום: יח"צ

 

שמלה של אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 319.90 ש"ח | צילום: יח"צ
שמלה של אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 319.90 ש"ח | צילום: יח"צ

 

אורבן אאוטפיטרס היא אחת מרשתות האופנה הגדולות בעולם ומרכזת חוויית שופינג שלמה שחוץ מבגדים תעשה טוב על הלב גם לכל חובבת הום סטיילינג. בסניפי הענק מעבר לים תמצאו לא רק בגדים אלא גם שלל אקססוריז מדליקים לבית, החל מפטיפונים דרך עציצים ועד כלי מטבח. מבחינה אופנתית  באורבן אאוטפיטרס לא תמצאו בשורה חדשה אלא בעיקר ביטוי לטרנדים קיימים או את קווי האופנה והספורט של מותגים מובילים כמו קאפה, פילה, אדידס ועוד. בסניפים מסויימים, במיוחד באלו האירופאיים, תוכלו למצוא גם מעצבים צעירים כמו המעצב הבריטי והשנוי במחלוקת בובי אלבי.

השאלה הגדולה כרגע היא איך יראה הסניף הישראלי. הסניף הראשון שנפתח הבוקר בביג פאשן אשדוד משתרע על פני 1,100 מ"ר ומכיל את אביזרי הבית המוכרים והאוהבים לצד מגוון פריטים בעיצוב המותג, פריטים ייחודיים של מותגי הספורט פילה, אדידס, פומה, צ'מפיון ועוד.

כמה סניפים צפויים להפתח בישראל?
"עד סוף השנה אנחנו רוצים לפתוח עוד ארבע חנויות, כשבסך הכל מתוכננים להיות שמונה סניפים בישראל. הלוקיישן הבא שלנו הוא קניון ממילא בירושלים ואחריו עיר ימים בנתניה" מספרת וינדר.

מה עם תל אביב?
"את הסניף בתל אביב אנחנו מתכננים לפתוח בתחילת שנת 2019".

מתוך מגוון ענק של פריטים ומותגים איך החלטתם מה יתאים לקהל הישראלי?
"הבאנו דברים שמתאימים לאקלים המקומי. הרבה אוברולים ושמלות, אנחנו יודעים שזה הולך פה חזק וכמובן שורטים, טי-שירטים והמון חולצות בטן, שזה המראה הנפוץ ביותר של הישראליות בקיץ. גם הבאנו הרבה כפכפים ואביזרים שמתאימים לים".

הסניף הראשון של אורבן אאוטפיטרס בישראל | צילום: שוקה כהן
הסניף הראשון של אורבן אאוטפיטרס בישראל | צילום: שוקה כהן

 

אוברול של אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 289.90 ש"ח | צילום: יח"צ
אוברול של אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 289.90 ש"ח | צילום: יח"צ

 

חולצה של אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 399.90 ש"ח | צילום: יח"צ
חולצה של אורבן אאוטפיטרס, מחיר: 399.90 ש"ח | צילום: יח"צ

 

במצבו הנוכחי של שוק האופנה המקומי, הקטן והצפוף כל כניסה של מתחרה חדש לזירה יכולה לשנות את כללי המשחק, ובייחוד כשמדובר במותג בינלאומי כה מצופה ונחשק. כששאלנו את רשתות האופנה המתחרות קסטרו ורנואר איך תשפיע עליהן כניסתה של אורבן אאוטפיטרס לישראל, שתיהן סירבו להגיב.
רשת Adika ורשת Story הן כרגע שתי החנויות הגדולות ביותר שמציעות חווית קנייה דומה עם השילוב הקדוש בין הום סטיילינג לאופנה. הבדלים קלים קיימים בין השתיים, כאשר עדיקה מתמחה במחירים אטרקטיביים ונוחים יותר ומציעה פריטים בעיצובה בלבד. נדמה כי רשת סטורי הפונה לקהל מתוחכם יותר וכוללת תמהיל מותגים מעניין ומדויק יותר היא המתחרה הצמודה מכולן לאורבן אאוטפיטרס, בייחוד כששני המותגים מחזיקים חמישה מותגים חופפים כמו מותג האופנה חביב הפאשניסטות Lazy Oaf ומותג תיקי הגב Herschel.

מרשת Adika לא נמסרה תגובה. מחברת 911 בעלת רשת חנויות סטורי נמסר בתגובה: "אנחנו מצויים בקשרי ידידות ומסחר טובים מאד עם קבוצת פוקס ומנהלים גם איתה שיתופי פעולה מוצלחים באפיקים רבים. STORY היא רשת בוטיקים הדוגלת בהחזקת תמהיל עשיר וייחודי בכמויות מוגבלות ופועלת באופן שונה בתכלית מזה של אורבן אאוטפיטרס, באספקטים של קהלי יעד ותמהיל. אכן, מתוך למעלה מ-150 מותגים הנמכרים ברשת קיימת חפיפה של 5-6 מותגים, אך אין כל סתירה בכך. העובדה שרשתות וחנויות נוספות מחזיקות ומציעות את המותגים רק מחזקת את המותגים כמו גם את STORY".