אופנה יומית: תצוגת הפרוות של פנדי

ולנטינו | צילום: GettyImages
ולנטינו | צילום: GettyImages

הסטייל החדש שאימצה לעצמה סלין דיון, קרל לגרפלד ממשיך לעצב בפרוות ומריה גרציה קיורי נפרדת מוולנטינו. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. בזמן שאיבדתן הכרה על חוף הים בסופ"ש האחרון, מריה גרציה קיורי מונתה באופן רשמי למנהלת הקריאייטיבית של דיור, וזוהי הפעם הראשונה שאישה תעמוד בראש בית האופנה הוותיק (69 שנות קיום אופנתי ליתר דיוק). "חשבתי שיהיה מעניין לראות מעצבת אישה", אמר סידני טולדנו, נשיא דיור (אותו אדם שהעיף את ג'ון גליאנו מבית האופנה בשל התבטאויות אנטישמיות). מטבע הדברים, תחילתה של ההרפתקה היא גם סופו של פרק קודם: במשך 17 שנים עבדה המעצבת בצמוד לפייר פאולו פיצ'ולי, ויחד הם ניצחו על בית האופנה ולנטינו בשמונה השנים האחרונות. רגע המעבר הוא הזדמנות טובה להזכר באלמנטים איקוניים מתוך עבודתם המשותפת בבית האופנה האיטלקי.

2. מזל טוב לפנדי, שמציינים 90 שנות קיום אקסטרווגנטי ושימוש רווח בפרוות. לכבוד המאורע, התקיימה ברומא תצוגה מיוחדת שזכתה לכינוי "Hot Fuorrure" (זוהי התצוגה השניה מסוג זה שמקיים בית האופנה), בה כל מערכת לבוש תובלה בפריט פרוותי כזה או אחר. היו מי שלא השתגעו על הרעיון, ביניהם פעיל הארגון למען זכויות בעלי חיים Peta, שהופיע בתחפושת ענק של קרל לגרפלד (המעצב הראשי של פנדי) ואחז שלט הנושא את הכיתוב "Fendi, Fur is Death".

3. לאחרונה מדברים לא מעט על המהפך האופנתי שעוברת סלין דיון. אחרי עשורים ארוכים מדי של בחירה באאופיטים מעוררי פיהוק, הפציעה לאחרונה הזמרת, שהתחילה לעבוד עם הסטייליסט המוכשר לואו רואץ', בלא מעט לוקים שהם ההיפך המוחלט (ע"ע ז'קט עור צהוב של ז'יל סנדר שעורר קנאה עזה בקרב בנות המערכת). אבל היי – לא תמיד זה מצליח. נכון ש-Vetements זה הדבר הכי נכון ללבוש עכשיו (אולי נכון מדי?), אבל סווטשירט הטיטאניק הרקורסיבי משהו – גרם לנו לאי נוחות. עכשיו תורכן לשפוט.