"אהבה חדשה": מריאנה שחררי, מותר לא לרצות ילדים

"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

דנה נדלקת מגברים פרימטיבים. הכימיה בין שני ומיכאל מעורפלת יותר מהאישיות של מריאנה. אל חושפת את טרגדיית אי השוויון של סצנת הדייטינג ורזי ומריאנה חושפים את הטרללת הישראלית

88 שיתופים | 132 צפיות

כישראליות למודות דרמות פוליטיות, בוקר של בחירות הוא תמיד יום שמעורר בנו קצת אמוציות. אבל בוקר של בחירות בבית המלון של "אהבה חדשה" זה כבר ממש כמו לקפוץ אל הבריכה הטובענית של כל הטריגרים בעולם. בחיי, אם יש חייזרים שצופים בתוכנית הזו, מצב טוב שהם דופקים כרגע סיבוב פרסה מכדור הארץ.

אנחנו בפתחו של הפרק השלישי. מה שלקח שלושה חודשים בחתונמי קורה פה תוך שלושה ימים וטוב שכך. כי הזוגות מתעוררים לבוקר (אולי) אחרון יחד. בסופו, יצטרכו ארבעת הרווקות להחליט אם להמשיך ל-72 שעות נוספות או לעבור לדוש הבא.

המלחמה הקרה של דנה ועידן. "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
המלחמה הקרה של דנה ועידן. "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

דנה ועידן

המלחמה הקרה של דנה ועידן מתרחשת ביג טיים. היא עדיין מחכה להתנצלות על הערב הראשון שלהם שנחתם בביקורת לא נחוצה על האישיות שלה – והוא עדיין מנסה לתקשר איתה עם פרקטיקות של דמות גברית גנרית מספר של אילן הייטנר. השניים שוברים שיא עולמי כלשהו בעולם ומוצאים את עצמם בטיפול זוגי תוך פחות מ-72 של היכרות. ליטרלי כל נורות האזהרה התפוצצו כבר – אז מה משאיר את דנה שם?

במילה אחת: משיכה. דנה מתוודה, גברים פרימיטיביים עושים לה את זה מאוד. כל אחת והרעל שלה כמו שאומרים. ועידן הוא כאמור, פרימיטיב מצוי. אתן יודעות, כאלה עם דעות לא פופולריות שמגיבים בקבוצות וידויים בפייסבוק מפרופיל אנונימי. ולכן, בדיוק כשהיא כמעט מצליחה לעמוד על שלה, דנה נשברת ועושה את מה שמצופה ממנה. כלומר – היא סולחת בלי שום התנצלות או לקיחת אחריות אמיתית (ורק התירוצים בשפע) –  וממשיכה הלאה. והכל בחסות הדאבל דייט המקרינג' בעולם עם שני ומיכאל. אני באמת לא קונה את המחוות של עידן לרגע. לא מאמינות לי? תצפו בפרומו לפרק הבא במהלכו הוא עושה מוב חסר בושה על שני.

"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

שני ומיכאל

הכימיה בין שני, ד"ר מיכאל והוואנזי מעורפלת יותר מהאישיות של מריאנה. זה כמעט ברור שהסיפור הזה יכול להסתיים רק בקשר מסעיר (ובלתי נסבל לצפייה מהצד) – או במפח נפש פלוס מרשם לציפרלקס. הדאבל דייט עם דנה ועידן כמעט מכניס את השניים לפרופורציות הנכונות, או שכמה קוקטיילים עזרו לשני לשכוח שהיא באה לצוד פה בעל לעתיד. כך או כך, לפרק זמן קצר, שני הצליחה להנות מדרינק עם מיכאל מבלי לתהות אם הסיטואציה הזו מקדמת אותה לחופה. 

אבל אז הגיע הערב. אדי הגילופין התפוגגו ושני חזרה להילחץ על חתונה מבלי לקלוט כמה זה הורס לה. היא במצב מבחן. כל הפאקינג זמן. היא חייבת לדעת ממש עכשיו, דחוף ובהול אם מיכאל הוא חומר לבעל או שעדיף לזרוק אותו מהחלון לטובת המתוסבך הבא. ואיזו רומנטיקה יכולה לצמוח במצב של טסט פנימי? כי אני את הפסיכומטרי שלי כבר עשיתי ולא זכור לי שרציתי להתמזמז עם הסטודנט הממורמר שהשגיח עלינו. 

וכפרה על הד"ר, הוא הכי קולט את זה. בכל זאת, מדובר בבחור שמשנה אנשים למחייתו – אז אובייסלי, הוא שם לב כשמישהי מנסה להשפריץ לו בוטוקס לעין. ההתקוממות המוצדקת של מיכאל (ואני לא מאמינה שאני בצד שלו!) מוציאה משני את עורכת הדין שבה, שמחפשת הוכחות ואשמים במקום להפנים שרגשות הם לא תוכן שאפשר ליצוק אל תוך תצהיר משפטי. מבאס, כי ערב לפני הם תקשרו די מדהים. טוב, נו, מתבקש פה מים של אייל שני לסגירת הסיפור. 

אייל שני מסכם את הסיטואציה | צילום מסך קשת 12
אייל שני מסכם את הסיטואציה | צילום מסך קשת 12
אל ואמיר: חושפים את טרגדיית אי השוויוון. "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
אל ואמיר: חושפים את טרגדיית אי השוויוון. "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

אל ואמיר

כתבתי פה מגילות משתפכות על כמה החיבור ביניהם נראה כמו זוגיות אמיתית ואיזה סיפור חמוד הם יוכלו למכור לילדים שלהם ("אבא חטף התקף חרדה בדרך לדרום וזה הדליק את אמא רצח") – כל כך קיוויתי שאמיר לא יחרבן את זה, אבל בסוף אל היא זו שהחליטה לחתוך. למראית עין הכל היה נכון, אבל מסתבר שהלב שלה עדיין תקוע בשנ"צ מהפרק הראשון.

מעבר לצחוקים – המונולוג של אל, רגע לפני הפרידה מאמיר, חושף את טרגדיית אי השוויון של סצנת הדייטינג. כלומר, גברים רווקים נתפשים כמוצר פרימיום שרק משתבח עם השנים. אתן יודעות, אימג' של טיפוס קרייריסט ופאן מייקר שהבין את החיים ולכן נהנה מהפריבילגיה לברור בלי שמישהו ינזוף בו על זה. אבל אצל רווקות בנות שלושים פלוס – הסיפור עגום יותר.

בהתחלה טובי המוחות רק ממליצים לך להנמיך קצת סטנדרטים, אחרי זה הם ירמזו לך שיש מצב שאת בררנית מדי. או דפוקה מדי או מאיימת מדי או משהו שם טו מאץ' בוודאות. ושיכולת להסתפק בבחור הנחמד שרצה אותך. בסוף שולחים אותך להקפיא ביציות, מרחמים עלייך קצת ולא מזמינים אותך לחופשות עם החברים כי זה רק "הזוגות". 

בקיצור, רווק בן 42 = מגניב. רווקה בת 34 = עצוב. ואל מודעת למשוואה הזו מעולה ולמרות הכל, שולחת אותה להתקוועד. היא חותכת מאמיר מתוך הבנה שלרצות אותה זה לא מספיק, גם היא צריכה להרגיש משהו בחזרה. כאילו באמת, היא והקול הפנימי שלה כל כך מסונכרנים שאני לא יודעת מי הפסיכולוג שלה אבל אשמח אם יעשו בינינו מאץ'. 

"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

מריאנה ורזי

טוב, ידענו שהעסק הזה גמור. עוד בטרם הפרידה, החליט רזי לעשות את המעשה האחראי ולדבר על עגלת הבוגבו שבחדר: הוא לא רוצה ילדים, לא שלו ובטח לא של אחרים. אול גוד, אין מה להיעלב. זה הדיאלוג הכי חשוב שצריך להתקיים בין שני אנשים שמנסים לרקום זוגיות עם פעוט חמוד באמצע. אבל מריאנה כן נעלבת וכמו כל הורה מצוי חווה את הדחייה הפרסונלית שלו מהעמדת צאצאים – כמתקפה ועלבון כלפיה. ג'יזס, אפשר לא לרצות להביא ילד לעולם בלי שמישהו יכעס עלייך?

גם הדייט על סירת הפדלים (בכל זאת, מדובר ברזי וחייבים כאן קצת פעילות אירובית) לא הצליח להציל את המצב. הוא רצה מדיטציה, היא רצתה להטביע את עצמה בירקון. לא ברור לי למה הפסיכולוג (שנראה כמו דמות מאוסטין פאוורס) לוקח את הווידוי של רזי כמעשה אומלל. אין שום דבר נורא בחוסר הנכונות שלו להכניס ילד לחיים שלו. גם למריאנה וגם לרזי מגיעים בני זוג שמתאימים להם יותר, זה הכל. LEAVE RAZI ALONE! 

> לכל הטורים של דורין אליהו