אדל בספלוב: "אני מרגישה הכי פצצה בעולם. מי שלא טוב לה, מוזמנת להוריד עוקב"

"לעולם לא אבקר שום אימא". אדל בספלוב עונה לגולשות | צילום: adelbespalov@
"לעולם לא אבקר שום אימא". אדל בספלוב עונה לגולשות | צילום: adelbespalov@

חצי שנה אחרי שילדה את בנה השני, אדל בספלוב הצטלמה לקמפיין של מותג עגלות ילדים. למה היא מצאה את עצמה תחת מתקפה ברשת?

88 שיתופים | 132 צפיות

חצי שנה חלפה מאז שילדה אדל בספלוב את בנה ליב יעקב, אח קטן לשייה אסתר בת השלוש – ונראה שהיא מרגישה מצוין ועפה על החיים, כמו שמגיע לכל אחת מאיתנו לעוף על עצמה. אז איך זה שמשפיענית הרשת, שמשתפת פעולה עם מותגים שונים במגוון תחומים, הצטלמה לקמפיין של מותג עגלות ומצאה עצמה על המוקד?

>> קורין גדעון חוזרת לדגמן הלבשה תחתונה כשלושה חודשים אחרי הלידה

בשעות האחרונות הרשת סוערת בעקבות הצילומים שלה לקמפיין העגלות של חברת סייבקס, כאשר באחד מהם היא מצולמת בטי-שירט ועקבים ואילו בשני היא מצולמת בבגד גוף צמוד – כאשר בשני הפריימים היא חושפת רגליים. הקמפיין יצר דיבור ברשת, אבל לא הדיבור שבספלוב ציפתה לו. באחת מקבוצות האימהות בפייסבוק התעורר שיח שלם סביב הקמפיין שירד מהר מאוד לפסים אישיים – מההחלטה של בספלוב להצטלם בבגדים ובנעליים בהם הצטלמה, עד ההחלטות שלה לגבי האופן בו היא מגדלת את ילדיה – למשל זה שהיא נעזרה באחות לילה ויועצת שינה.

>> דנית גרינברג: "בא לי לקחת את עצמי ולעבור למקום נורמלי יותר"

בספלוב לא נשארה חייבת והגיבה לאמירות הקשות שקיבלה ברשת. "כל כך הרבה חוסר פרגון, כל כך הרבה צרות עין, כמה זה עצוב", היא כתבה באינסטגרם שלה, "לעולם לא אבקר שום אמא ולא את גופה ולא איך שהיא נראית ומתנהלת. כל אחת שתעשה פשוט מה שטוב לה. אם היה בא לי להצטלם עם עגלה ובגד גוף כי אני מרגישה הכי פצצה בעולם אז ככה זה יהיה, ומי שלא טוב לה מוזמנת להוריד עוקב. אחיה עם זה באושר".

אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@
אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@

לגבי הטענות כלפי זה שהחליטה להיעזר בנשות מקצוע שונות, כתבה בספלוב כי זה מה שסייע לה לשמור על בריאותה הנפשית וציינה כי היא עובדת 24/7.

>> מה גרם למעיין אדם לפרוץ בבכי בדובאי?

לצד אלה קיבלה בספלוב תגובות מפרגנות ומחזקות, ומיהרה להודות לעוקבות שהביעו את תמיכתן ברשת. "אין לי מילים, כמה אהבה הצפתן אותי, כמה כח, כמה אני אוהבת אתכן", כתבה בספלוב, "הטלפון שלי כרגע בקריסה ואני מתנצלת שאני לא מצליחה לענות. רק בא לי להגיד תודה לכולכן".

אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@
אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@