אביבית בר זוהר: "אחרי שילדתי את הבייבי העסקי שלי, אני רוצה להיות אימא"

אביבית בר זוהר | צילום: רפי דלויה
אביבית בר זוהר | צילום: רפי דלויה

"לאורך שנים הצגתי את אביבית הפרובוקטיבית במקום לשדר את מי שאני באמת. זו הייתה טעות", אביבית בר זוהר משיקה עסק חדש, תורמת את הבגדים הישנים ומתכננת את הפרויקט הבא: ילד משלה. ריאיון

88 שיתופים | 132 צפיות

"כשקמתי הבוקר הרגשתי כמו אישה שכורעת ללדת והרי אני מעולם לא ילדתי, אבל בבוקר הזה, רגע לפני שנפתחה חנות הפופ אפ של מוצרי הטיפוח שלי, הנושאים את שמי,  ויצאה לאוויר העולם, הבנתי בדיוק את התחושה הפנימית הזאת של אישה שיולדת: את המתח, את ההתרגשות ובסוף את ההקלה הגדולה,  אז  ילד לא יצא, אבל יצא עסק ומעתה אני אביבית בר זוהר אשת עסקים".

אגב, זה מזכיר לי שבזמנו הבטחת להביא ילד בגיל 37.
"נכון וזה לא קרה, אבל זה יקרה. בחודש מאי חגגתי 39, ועכשיו אני מכוונת לגיל 40, בשנים האחרונות הייתי עסוקה בבייבי אחר שלי, של קו מוצרי הטיפוח שקוראים לו:  "ROYAL GLOW  by Avivit Bar Zohar". השקעתי בו את כל כולי, נכון לעכשיו יצאו ששה מוצרים, לנשים, גברים ונערות, אבל זוהי רק יריית הפתיחה ובדרך יש כבר תכשירי שיער וגם מוצרי איפור. בקרוב מאוד יהיו לנו 30 מוצרים וזה עוד ילך ויגדל. הרעיון הוא שהמכירות יהיו דרך האונליין,  היעד שלי הוא כמובן חו"ל ואנחנו כבר במגעים עם מספר מדינות.  ועכשיו, משהעמדתי עסק על הרגליים, אני מתפקסת לגמרי גם באופן אישי והיעד הבא שלי הוא ילד. ללא ספק אני מוכנה".

יש פרטנר פוטנציאלי לעניין הילד?
"לא. יש מחזרים פוטנציאליים, אבל הלב שלי עוד לא נפתח, אם הקדוש ברוך הוא יזמן לי זוגיות מתאימה, אז זה יהיה במסגרת משפחתית, אבל זה לא העיקר, מה שבאמת חשוב לי היום מעל הכול, יותר מלהיות אישה לבעל, הוא להיות אימא לילד".

לאירוע שהתחיל בשעה עשר בבוקר בחנות הזמנית שפתחה בקניון עזריאלי, היא הגיעה בהתאם למעמד החדש בחליפת שלשה חלקים מחויטת בצבע אופ וויט. זה היה יום חג ארוך בשבילה והוא הסתיים רק בערב בחגיגת השקה עם מיטב סלבריטאי הביצה שבאו להרים לה. אביבית הגיעה לקניון ברגל, ממקום מגוריה הנוכחי, בית המלון קראון פלאזה שבעזריאלי, "אני במלון כי חשוב לי להיות קרובה לחנות, אני לא מסוג נשות העסקים שבאה רק להציץ ולבקר, אני אהיה שם פיזית רוב הזמן, חשוב לי להיות מעורבת בכל מקרוב ומדי סוף שבוע אני נוסעת לרחובות, שם אני גרה עם אימי".

"בחיים צריך לפעמים בן אדם אחד שיאמין בך"

בין האורחים בערב הגדול שלה היו עדן פינס, רוסלנה רודינה, נסרין קדרי, מני ופרלה, מיכל אמדורסקי, בר זומר, שר פיטנס,  איציק זוהר ולאורה, לינור סביניק, בן זיני, אורטל עמר, מורן ומאור בוזגלו ועוד ועוד, רבים מהם קיבלו ממנה במתנה לביתם, דובי ענק פרוותיים בגודל של מעל שני מטרים, גם בגלל שהיא אוהבת דובים וגם כי כזאת היא, עושה הכול בגדול. לאירוע ליוו אותה שתי אחיותיה, שעובדות לצידה בעסק:  "אחותי הגדולה בריג'יט, מנהלת אותי, כולל את הלו"ז שלי והיא גם מסיעה אותי לכל מקום כי אני לא נוהגת, האחות הצעירה ממני לימור, היא מנהלת החנות בפועל וכגרפיקאית היא גם עיצבה את האריזות של המוצרים".

אביבית בר זוהר בהשקת ROYAL GLOW | צילום: אביב חופי
אביבית בר זוהר בהשקת ROYAL GLOW | צילום: אביב חופי

לעולם העסקים היא הגיעה אחרי דרך ארוכה בביצה המקומית שלפעמים איימה להטביע אותה, אבל בר זוהר הוכיחה עם השנים שהיא כמו זיקית, ושחוץ מזה שיש לה חכמת חיים מרתקת וחוש הומור מפותח, היא יכולה להחליף דמויות ולגרום לכולם לחבב אותה. היא התחילה בערוץ אגו,  אבל את פרסומה הגדול הראשון קיבלה ב-2012 כשנכנסה לבית האח הגדול בעונתו הרביעית, אחריו, כבר הייתה כוכבת ריאליטי פרובוקטיבית משהו, ועדיין היה ברור שאישיות תקשורתית מנצחת נולדה. היא קיבלה תפקידי אורח בטלוויזיה, דוקו ריאליטי, ואיט גירל ואנחנו קיבלנו אותה כמו שהיא,  אותנטית, עם שפע ניתוחים: אף, ציצים, קוביות בבטן שהיא לא הסתירה, עם לוקים פרובוקטיביים ושלל סקנדלים, כמו הריב המתוקשר עם ליהיא גרינר. ב-2018 היא הצטרפה שוב לקאסט של האח הגדול, הגיעה לגמר וקטפה את המקום השלישי המכובד. היא הפכה למובילת דעת קהל, עם מעל חצי מיליון עוקבים, בלוג הוידאו שלה בנושאי זוגיות, אהבה, העצמה נשית טיפוח ואיפור הוא להיט. אין ספק שכמעט עשור מאז פרצה לחיינו, בר זוהר היא אחת מכוכבות הריאליטי הגדולות שקמו לנו כאן. והיא שועטת קדימה. המטרה הבאה שסימנה לעצמה היא עולם העסקים,  ולפני יותר משנתיים, היא הבינה שהגיעה הזמן לגדול. היא חברה לאיש העסקים גרי זיתון, נשוי ואב לחמישה ילדים שעלה לישראל מצרפת לפני 15 שנה. עסקיו של גרי אינם בתחום היופי אלא בתחום האנרגיה באוקראינה  והוא בעלים של עיתון רפואי בצרפת, "אני מאד מאמין באביבית", הוא אומר, "זיהיתי את הפוטנציאל שלה כאשת עסקים מרגע שנפגשנו".

"ההשקעה הראשונית היא 2 מיליון ש"ח ואנחנו השקענו שווה בשווה. כן, היה לי. עבדתי קשה כל החיים"

אביבית בר זוהר ואיש העסקים גרי זיתון | צילום: רפי דלויה
אביבית בר זוהר ואיש העסקים גרי זיתון | צילום: רפי דלויה
אביבית בר זוהר ואחיותיה | צילום: רפי דלויה
אביבית בר זוהר ואחיותיה | צילום: רפי דלויה

אביבית איך הכול התחיל?
"תחום טיפוח מאוד קרוב לליבי והיו לי כל מיני מחשבות בכיוון. לפני חמש שנים ביקרתי בהונג קונג ושהיתי שם בספא יוקרתי. קניתי שם קרם פנים עם פתיתי זהב במחיר של 1200 דולר ונוכחתי מהר מאד שמשהו טוב קרה לפנים שלי. חזרתי לארץ, התחלתי לחקור על הקרם וגיליתי שהוא תוצרת הארץ אבל נמכר רק לחו"ל. איתרתי את הבעלים של החברה שסיפר לי שהוא מוכר ל-35 מדינות בעולם, התעקשתי לפגוש אותו, והרי אף אחד לא יכול להגיד לי לא. באותו זמן הייתי פרזנטורית של חברת האיפור פלורמר ואמרתי לעצמי 'את טובה בזה אז למה שלא תהייה לך חברה משל עצמך?'   ואז סגרנו שהוא ייצר לי באופן בלעדי. את גרי פגשתי דרך חבר משותף. הוא הציע לי הצעה עסקית אחרת ואז סיפרתי לו מה אני רוצה לעשות ואחרי 10 דקות הוא אמר ברכה והצלחה ולחצנו ידיים. בחיים צריך לפעמים בן אדם אחד שיאמין בך וגרי האמין בי מיד. הוא לא התבלבל מ'אביבית בר זוהר' הדרמה קווין, הוא ראה מעבר לזה והחלטנו לצאת יחד לדרך".

שניכם השקעתם בעסק?
"כמובן. ההשקעה הראשונית היא 2 מיליון ש"ח ואנחנו השקענו שווה בשווה. כן, היה לי. עבדתי קשה כל החיים. אנחנו מתכוונים לגדול לתחום הטואלטיקה ולתת מענה רחב לכל המשפחה".

מה לגבי המחירים של המוצרים?
"זה היה הדבר הראשון שעמד מול עיני, להביא מוצר טוב, בטוח, עם כל האישורים והתקנים המחמירים, וכל התועלות של פתיתי הזהב ושל חומצה הילארונית והוויטמינים שיבטיחו מראה עור חלק, בריא וזוהר אבל במחירים שווים לכל נפש.  המוצר הכי זול שלנו הוא 79 ₪ והכי יקר 399 ₪".

היית מעורבת בפיתוח המוצרים?
"אני לא באה מהתחום המקצועי ואני גם לא קוסמטיקאית, אולי אלך ללמוד את התחום, אבל אני חיה טיפוח מגיל ארבע ואני נושמת את התחום. המפעל שפיתח את המוצרים שלנו הוא מהמתקדמים בעולם, עם מעבדת מחקר מובילה, והוא מוכר מוצרים לארצות הברית ואירופה. הייתי מעורבת בכל, ניסיתי שוב ושוב. פרויקט חיי היום הוא לטפח את עור הפנים של הנשים".

אורטל עמר בהשקת ROYAL GLOW של אביבית בר זוהר | צילום: אביב חופי
אורטל עמר בהשקת ROYAL GLOW של אביבית בר זוהר | צילום: אביב חופי

פנינה רוזנבלום היא מודל בשבילך?
"אני מאד אוהבת את פנינה, אבל יש לה את הנישה שלה ולי את שלי".

טיפ טיפוח לקוראות "את"?
"להתחיל לשים קרם על הצוואר כבר בגיל 30 ולא ללכת לישון בלי לשים סרום וקרם".

עם יד על הלב, יש לך איזושהי חרטה בחיים?
"כן. לאורך שנים הצגתי את אביבית הפרובוקטיבית במקום לשדר את מי שאני באמת ואת האופי שלי . זו הייתה טעות גדולה שיצרה לי דימוי שהוא לא אני. אני מאמינה שאני מתקנת את זה בהדרגה והיום אני מתרכזת באישיות שלי, במי שאביבית באמת, ולא בחיצוניות".

עשית סדר בארון שלך בעקבות השינוי התדמיתי?
"ועוד איך. את רוב הבגדים שלי תרמתי ואני אתרום עוד. הזמנתי 20 חליפות מחויטות בצבעים שונים, מאיטליה, תורכיה וצרפת, כיאה לאשת עסקים".

זה אומר שאת גם לא מתכוונת לעשות עוד ניתוחים?
"כשאני התחלתי עם הניתוחים, כולם צחקו על זה. אני הקדמתי את זמני בכל הקשור לטיפולים אסתטיים כולל בוטוקס, אבל היום כולן עושות ולא מסתירות  ואני היום כבר לא שמה אפילו מייק אפ, האיפור שלי מינימלי, כי העור שלי מצוין ולא זקוק לשכבות מייק אפ. כרגע אני לא עושה שום דבר, רק מקפידה על שגרת טיפוח כדי לשמור על הקיים, אבל כשאתבגר, למשל עוד עשר שנים, אם  ארגיש שניתוח הוא נכון לי- אעשה, אני רוצה להיות מטופחת לנצח".

מי הרול מודל שלך?
"קים קרדשיאן, ללא ספק. גם היא, כמוני, התחילה בתוכנית ריאליטי ותראי איפה היא היום".

את רוצה להיות עשירה?
״אני רוצה להיות מצליחנית״.

ליהיא גרינר בהשקת ROYAL GLOW של אביבית בר זוהר | צילום: אביב חופי
ליהיא גרינר בהשקת ROYAL GLOW של אביבית בר זוהר | צילום: אביב חופי
לינור סיביניק בהשקת ROYAL GLOW של אביבית בר זוהר | צילום: אביב חופי
לינור סיביניק בהשקת ROYAL GLOW של אביבית בר זוהר | צילום: אביב חופי
אביבית בר זוהר | צילום: רפי דלויה
אביבית בר זוהר | צילום: רפי דלויה
הלן ורגב הוד בהשקת ROYAL GLOW של אביבית בר זוהר | צילום: אביב חופי
הלן ורגב הוד בהשקת ROYAL GLOW של אביבית בר זוהר | צילום: אביב חופי

את סדרת מוצרי Royal Glow ניתן להשיג בחנות הדגל בקניון עזריאלי תל אביב ואונליין דרך האתר www.royalglowlab.co.il

> מיכל אנסקי: "בשיא הקורונה הייתי הכי פרודוקטיבית, הכי חיה, בפריחה הכי גדולה"