מקודם

נשים אמיתיות

צילום: אסי ביטון
צילום: אסי ביטון

מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי ליה לונדון, המאמין בנשים באשר הן ללא הבדל מידה וגיל, בחר 11 נשים כשגרירות החדשות של המותג. כולן גאות בנתונים הטבעיים שלהן ושלמות עם עצמן.

88 שיתופים | 132 צפיות

כולנו נשים אמיתיות, לא משנה אם אנחנו רזות, מלאות, גבוהות, נמוכות, בהירות או כהות, צעירות או מבוגרות. אידיאל היופי השתנה לאורך השנים ולמרות שהסגידה לרזון עדיין ניכרת, אין ספק שאנחנו בתחילתה של דרך חדשה והמושג "נשיות" מכיל יותר ומקבל יותר.

מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי ליה לונדון, המאמין בנשים באשר הן ללא הבדל מידה וגיל, יזם מהלך יוצא דופן לבחירת הפרזנטוריות החדשות, באירוע שכולו הצדעה לנשיות. מאות נשים הוזמנו לאודישנים שהיו פתוחים לכל המידות ובסופם נבחרו 11 נשים לתפקיד השגרירות החדשות של המותג. המכנה המשותף לכולן: הן גאות בנתונים הטבעיים שלהן והן שלמות עם עצמן. אלה הן נשים שמבינות שחזייה טובה, נוחה, איכותית ומותאמת אישית, משדרגת את תחושת הנשיות.

הפנים החדשות של "ליה לונדון" מדברות בגילוי לב על מה שהביא אותן להתייצב מול המצלמות:

ליא קיזל, 35, פעילה חברתית ועוסקת בחינוך פורמלי

ליא קיזל. צילום: אסי ביטון. דגם CARLA – מחיר ₪300
ליא קיזל. צילום: אסי ביטון. דגם CARLA – מחיר ₪300

"למרות שזה לא אופייני לי להיות חלק מקמפיין הלבשה תחתונה, המקום הפמיניסטי שלי משך אותי כי אני מאמינה בקמפיין של נשים אמיתיות. זה מסר חשוב כשחברה בוחרת בנשים אמיתיות להיות הפנים שלה".

נטלי רוט, 36, אם לחמישה, בעבר ניהלה פרויקטים בחברת נדל"ן, כיום מטפלת בביתה התינוקת ופועלת להקמת מרכז הדרכה להורים טריים

נטלי רוט. צילום: אסי ביטון. דגם ג'קלין –מחיר 270 ₪
נטלי רוט. צילום: אסי ביטון. דגם ג'קלין –מחיר 270 ₪

"העיסוק של ארבע בנותיי במראה החיצוני ובבדיקת אידיאל היופי ומה יפה ולא יפה הביאה אותי לעורר בבית שיח שאינו סביב דיאטה, ושיבינו שכמו שיש הרבה סוגי נשים גם ליופי יש צורות שונות ומודלים שונים".

איסלעם סעפיין, 29, מנהלת בית קפה

איסלעם סעפיין. צילום:אסי ביטון.דגם SOIREE LACE – מחיר 270 ₪
איסלעם סעפיין. צילום:אסי ביטון.דגם SOIREE LACE – מחיר 270 ₪

"אני רוצה להיות חלק משינוי מהותי בתפיסת האישה ולהראות שיופי יכול לבוא לידי ביטוי בצורות שונות. אני שלמה עם עצמי ועם איך שאני נראית, אוהבת את עצמי בדיוק כמו שאני ומפה הדרך שלי רק מתחילה".

ליאת סנטו, אם לחמישה, ​אחראית הסעות במועצה האזורית כוכב יאיר

"התקשתי למצוא חזיות למידתי עד שהגעתי לליה לונדון וגיליתי עולם שלם של צבעים ושל נוחות. אני מאמינה שבכל חלון ראווה צריכות להיות בובות רזות ומלאות כדי שנשים לא יירתעו מלהיכנס, ושבבתי ספר לעיצוב ילמדו לעצב גזרות מחמיאות לכל מידה".

ליאת סנטו. צילום: אסי ביטון. דגם SACHI – מחיר 300 ₪
ליאת סנטו. צילום: אסי ביטון. דגם SACHI – מחיר 300 ₪

אנה אגייב, 39, אם לארבעה, תומכת חינוך בחינוך המיוחד וסייעת במחלקת פיזיותרפיה בבית אבות

"כמי שמגדלת ארבעה ילדים לבד ומלאת שמחת חיים ואושר, אני מאמינה שאישה עוצמתית וחזקה, היא אישה שעומדת בפני עצמה והעצמאות שלה היא נפשית, כלכלית וחברתית".

אנה אגייב'. צילום: אסי ביטון. דגם SOIREE LACE – מחיר 270 ₪
אנה אגייב'. צילום: אסי ביטון. דגם SOIREE LACE – מחיר 270 ₪

מולי קוטלר, 29, תזונאית הוליסטית

"אין בעיני מודל יופי אחד וליה לונדון מייצגת בקמפיין מגוון גדול של נשים: יפות, חכמות, סקסיות ומצליחות שלכולן חלומות ושאיפות ושיכולות להיות מודל יופי. כאישה עם מוגבלות פיזית, בגלל מחלת גפיים, אני ההוכחה עד כמה מודל היופי הוא מגוון".

מולי קוטלר. צילום: אסי ביטון. דגם LENA – מחיר 300 ₪
מולי קוטלר. צילום: אסי ביטון. דגם LENA – מחיר 300 ₪

ויקה (ויקטוריה) כהן, בת 57, מנהלת חשבונות עצמאית

ויקה (ויקטוריה) כהן. צילום: אסי ביטון. דגם SIENNA – מחיר 270 ₪
ויקה (ויקטוריה) כהן. צילום: אסי ביטון. דגם SIENNA – מחיר 270 ₪

"תאהבי את עצמך בכל גיל ובכל משקל ומה שאת מרגישה בפנים יקרין החוצה. אנחנו צריכות להעז, לחלום ולעוף על עצמנו. לפני ארבעה חודשים תרמתי כליה לחברתי הטובה ויש בנתינה אושר גדול".

טל שרעבי, 29, בוגרת לימודי קולנוע

טל שרעבי. צילום: אסי ביטון. דגם LACE PERFECTION – מחיר 300 ₪
טל שרעבי. צילום: אסי ביטון. דגם LACE PERFECTION – מחיר 300 ₪

"משהו חייב להשתנות בדימוי הגוף של האישה. כדי שלאישה ממוצעת, לעיתים גם לא מלאה אלא עם חזה גדול, כניסה לחנויות בגדים לא תהיה חוויה קשה ומתסכלת".

מעיין פרידברג, 31, עורכת דין

מעיין פרידברג. צילום: אסי ביטון. דגם מטילדה – מחיר 300 ₪
מעיין פרידברג. צילום: אסי ביטון. דגם מטילדה – מחיר 300 ₪

"קמפיין הלבשה תחתונה עם נשים רגילות ואמיתיות, הוא מבורך בעיניי. הרבה יותר נעים לראות נשים, רזות עם חזה גדול או נשים מלאות שאפשר להזדהות איתן כי לכולן יש מקום וזה משדר את האמינות של החברה".

נועה גולדברג, 28, מהנדסת מכונות

נועה גולדברג. צילום: אסי ביטון. דגם DAISY LACE – מחיר 270 ₪
נועה גולדברג. צילום: אסי ביטון. דגם DAISY LACE – מחיר 270 ₪

"קמפיין שמציג נשים בגילאים שונים ובמידות שונות והוא יפה וסקסי, הוא ההוכחה שאין מודל יופי אחד והוא מעביר מסר שכולנו חלק מהיופי הזה, שלכולנו יש מקום וזה מעודד אותנו לאהוב את עצמנו".

שירלי רחמוט, 36, עובדת בחברת סטארט אפ

שירלי רחמוט. צילום: אסי ביטון. בייבידול EMBRACE LACE – מחיר 300 ₪
שירלי רחמוט. צילום: אסי ביטון. בייבידול EMBRACE LACE – מחיר 300 ₪

"תמיד הייתי מלאה. אז אני לא מודל היופי הסטנדרטי אבל אני מודל יופי ויכולה להיות מודל לחיקוי: יש לי ביטחון עצמי שהמשפחה נתנה לי מאז ילדותי, אני מתאמנת בפילאטיס ובאגרוף, מתנדבת ב־SOS חיות והכי חשוב, אני אוהבת את עצמי ואת מי שאני".

צילום: אסי ביטון. סטיילינג: סיגל גרוס. אביזרים: RESERVED בובו- חנות התחדשות- דפנה מאיר. www.leialondon.co.il. פייסבוק: ליה לונדון – leia London אינסטגרם:leialondonil
צילום: אסי ביטון. סטיילינג: סיגל גרוס. אביזרים: RESERVED בובו- חנות התחדשות- דפנה מאיר. www.leialondon.co.il. פייסבוק: ליה לונדון – leia London אינסטגרם:leialondonil