הכלים של LOVERAMICS | צילום: יח"צ
הכלים של LOVERAMICS | צילום: יח"צ

בקולקציות הכלים של המותג החדש והפופולרי יוכלו כל אחד ואחת למצוא את הסגנון שמדבר אליהם, ולהתחדש בפריטים שיעשו להם טוב על הלב ויהפכו למסמר האירוע. בכל אירוע

88 שיתופים | 132 צפיות

אם אתם א.נשים מהסוג שאוהב להקיף את עצמו בדברים יפים, אולי אתן כבר מכירות את מותג ההגשה והאירוח LOVERAMICS. ואם אתן לא מכירות – בשביל זה אנחנו כאן. המותג LOVERAMICS שמתמחה בכלי קרמיקה נמכר בארץ כבר שנתיים, אבל גם לפני היה אהוב במיוחד על הקהל הישראלי שנהג להזמין פריטים ממנו באמצעות שירותי משלוחים בינלאומיים כמו אמזון (או ישירות מאתר היצרן). 

מדובר במותג איכותי ויוקרתי (אבל לא יקר! תכף נגיע גם לזה), שמייצר עשרות סוגים של כלים, עשויים חומרי גלם איכותיים, הנוצרים  בידי אמנים מובילים מכל העולם. המותג משלב בין אמנות הקרמיקה (שאם אתם בעניינים, אתם בטח יודעים שהיא ה-דבר הכי לוהט עכשיו) לבין קידמה ועיצוב דיגיטלי. אפשר למצוא ביניהם כלי מטבח, כלי אפייה, כלי בישול וכלי הגשה – כולם מגיעים במגוון עיצובים, דוגמאות וגדלים. 

אחת ההשפעות המשמעותיות של מגיפת הקורונה הבינלאומית היתה העובדה שפתאום לכולנו קצת יותר אכפת איך נראה הבית שלנו, זה שבעל כורחנו מצאנו את עצמנו מבלים בו הרבה יותר זמן מבעבר. זה בא לידי ביטוי בחשיבה על ריהוט מעוצב ופונקציונלי, בחשיבה מחודשת על חלוקה לחללי מגורים ועבודה, בחשיבה על מה אנחנו תולים על הקירות, וגם – ובעיקר – בחשיבה על הכלים בהם אנחנו משתמשים, בין אם ברמה היומיומית ובין אם כשאנחנו מארחים אחרים. 

קולקציית SANCAI | צילום: יח"צ
קולקציית SANCAI | צילום: יח"צ

עכשיו, כשאירוח חזר להיות עניין שבשגרה, ובטח לקראת הקיץ הארוך והחגים שיבואו בעקבותיו – זה הזמן לחשוב גם על להקיף את עצמכן בכלים יפים, שישמשו אתכם במטבח ועל שולחן האוכל. בואו נצא מנקודת הנחה שלהקיף את עצמכם בדברים יפים זה תמיד משהו שעושה טוב על הלב. בין אם זה בלצאת ולראות אמנות במרחב הציבורי, במוזיאונים וגלריות, לבקר בחנויות יפות ומעוצבות (אפילו אם אתן לא מתכננות לקנות כלום – תודו שזה עושה לכם טוב על הלב). היום אנחנו מבינות שאת כל היופי הזה אפשר גם להכניס הביתה, בטח כשמדובר בעולם האוכל והקולינריה, שגם במקרה שלו הניראות משחקת תפקיד חשוב, כפי שכולנו כבר יודעות. זו גם הסיבה שהכלים של LOVERAMICS הם כאלה שעושים בהם שימוש במסעדות, בבתי קפה ובבתי מלון רבים ברחבי העולם, וגם בישראל. המותג הצליח לפרוץ את גבולות המוכר והסטנדרטי, ולמלא את שולחנות האוכל שלנו ביצירתיות וברגש. ולא פחות חשוב – כלי המותג מעניקים מקום של כבוד לאוכל שמוגש עליהם. בין אם אלה ירקות חתוכים או טוסט לארוחת הבוקר, ובין אם מדובר בארוחת 7 מנות של שף מוביל – הם הופכים כל דבר שיוגש עליהם לחוויה בפני עצמה.

קחו לדוגמה את סדרת הכלים "סיפורי מעשיות", או את סדרת "ווילו סיפור אהבה". מדובר בסדרות של צלחות, קערות וכוסות מעוטרות בצורה עדינה, עם דימויים מהחי והצומח, בגווני אדום או כחול. כל אחת מהסדרות מספרת סיפור שלם, והן כל כך יפות גם מבלי שנצטרך למלא אותן בשום דבר אחר. אבל למלא זה חלק מהעניין, אז רק דמיינו כמה יפה הן ייראו עם פירות צבעוניים חתוכים, סלטי עלים ירקרקים ומרעננים או פרוסות לחם חמימות ומהבילות שיצאו עכשיו מהתנור. מדובר בכלים שללא ספק תסחטו עליהם מחמאות מהאורחים, וזה עוד בלי להזכיר את איכות האוכל. 

קולקציית STONE | צילום: יח"צ
קולקציית STONE | צילום: יח"צ

עוד דוגמה היא קולקציית "סטון", קולקציה של כלים בטקסטורת אבן, שנוצרה בהשראת המבנה הגיאולוגי המגורען של אבן הגרניט. זוהי סדרה של כלים קלאסיים, שיוצרו בקו נקי, גיאומטרי ומוקפד, ובן רגע יהפכו את האוכל שלכם לחגיגי ומהודר יותר. קולקציית "אר-גו! סיסטם" היא קולקציה קלאסית, של מערכת כלים לבנים ובוהקים בשלל צורות, גדלים ותפקידים. היא יכולה להיות מצוינת להגיש בה ארוחת ערב משפחתית וגם מתאימה בצורה מושלמת לארוחות חג או אירועים מיוחדים. את קולקציית הכלים השחורה, קולקציית ה"סטודיו", יאהבו בעיקר האורחים האמיצים שלכם. זוהי קולקציה שנולדה בהשראת טכניקת הזיגוג Tenmoku Glaze מתקופת שושלת סונג הסינית, שהיתה כה מוערכת, עד שהתרבות היפנית אימצה את הטכניקה ומשתמשת בה עד היום.

כמו שבטח הבנתן – כל אחד ואחת מכם יוכלו למצוא משהו שמתאים לו, לאופי האישי שלה ולדרך בה היא אוהבת להגיש ולארח. ועוד עניין שחשוב להזכיר – מדובר בכלים במחירים נגישים במיוחד, לא כאלה שתצטרכו לשבור עבורם חסכונות או לחשוב פעמיים אם שווה לכם להתחדש בהם. והכי חשוב, ההקפדה על האיכות תבטיח כי הם יחזיקו לאורך שנים רבות, אז הנה מצאתן גם מה להוריש לילדים. 

קולקציית WILLOW LOVE STORY | צילום: יח"צ
קולקציית WILLOW LOVE STORY | צילום: יח"צ

ולסיום – כי בואו נודה בזה – זה אולי אחד הדברים הכי חשובים היום – הם מצטלמים נפלא. זו גם הסיבה בגללה המותג חורך ממש בימים אלו את חשבונות האינסטגרם של מובילי דעת קהל, אושיות קולינריה ושפים ברחבי העולם. ומה עוד אנחנו צריכות בחיים מעבר ללהתפאר בשולחנות האוכל המעוצבים שלנו באינסטגרם? אולי רק אוכל טוב.

https://loveramics.co.il/