כיד הדמיון הטובה. KARE | צילום: יח"צ
כיד הדמיון הטובה. KARE | צילום: יח"צ

המותג הרותח KARE הוא תערוכה חיה של חוויות עיצוביות, המשלבות יצירתיות, צבעוניות ואומנות בכל פריט, משיק אתר חדש. התכוננו להתאהב

88 שיתופים | 132 צפיות

מותג העיצוב הגרמני KARE ממשיך להדהים את עולם עיצוב הפנים עם קולקציות מיוחדות שעושת דרמה ועניין בכל חלל. פתיחת אולם התצוגה החדש בראשון לציון, הציב רף גבוה בכל הקשור לאסתטיקה וחדשנות. המותג, הידוע בזכות הסגנון הייחודי שלו, המשלב בין אלמנטים מודרניים, קלאסיים ובועטים, יוצר חללים חמים ומעוררי השראה ומציע לקהל חוויית עיצוב אינטראקטיבית, שבה כל פריט הוא יצירת אמנות בפני עצמו. לאחרונה השיקו ב-KARE אתר מכר חדש, עם אלפי פריטים לא פחות ממושלמים.

לפני שהגעתי למתחם של "KARE" (קארה – כמו התסרוקת), אמרו לי שצפויה לי חוויה מיוחדת במינה. אמרתי לעצמי, אוקי, מן הסתם הגזימו, אבל בימים אלה כשכולנו זקוקים לנחמה ובעיקר לאסקפיזם -הלכתי עם המון סקרנות. אם לסכם במילה אחת "וואו" ואם לפרט:  וואו, וואו,  וואו. מדובר במקום מטורף שאין כמותו בישראל: ססגוני ומרגש, עמוס בפריטים משגעים,שמעניק חוויה יוצאת דופן. הכי חו"ל בישראל והכי שונה ממה שאנחנו מכירים. את פניי בכניסה קידם פסל של כלב אדום, בגודל של בן אדם. אמרנו לונה פארק – קיבלנו.

>> להצטרפות למועדון הלקוחות

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

KARE הוא לא רק סטודיו ענק לעיצוב הבית או בית למותג יוקרה במחירים שפויים, הוא לא רק חלל עיצובי או לופט- הוא כל אלה ועוד הרבה יותר. לפעמים לא צריך לדייק בהגדרות, במיוחד כשהסך הכול, הוא בשורה חדשה בתחום הלבשת הבית. חוויה בלתי נגמרת.

חלל התצוגה המרהיב (950 מ"ר) משתרע  על שתי קומות, המזמין טיול קסום בתוך החללים השונים שהמקום מציע והאמת? קשה לצאת מכאן מבלי לרכוש משהו. מי שמתרגשת מרהיטים ומפריטי עיצוב מיוחדים, אביזרי תאורה וחפצי נוי מיוחדים, תרגיש שהגיעה ל"ארץ הפלאות". כאן ניתן להגשים את כל הפנטזיות העיצוביות. זה סוג של לונה פארק, או קרקס צבעוני וקסום, מלא בהשראה. לא יודעים לאן להסתכל קודם. במתחם שפע גדול של חללים המדגישים את אין סוף אפשרויות העיצוב, מה שמסביר מדוע מעצבי פנים ואדריכלים, מסתובבים כאן הרבה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

יש כאן דיאלוג מרתק בין צבעים וצורות, עם תאורה מדויקת ואבזור תואם. פשוט ונקי לצד מתוחכם, וינטג' מול חדש ועדכני, מונורכרומטי מול צבעוניות עשירה, דרמטי ויוקרתי מול מינימליזם מעודן ובקיצור,זהו לגמרי מקום לכל טעם ולכל כיס. המקום כולל חדרים מעוצבים, כל אחד בצורה שונה, עם ספות ישיבה וכורסאות, שמרוב נוחות לא מתחשק לקום מהן. פינות אוכל, שולחנות קפה, סלונים,  מזנונים, הדומים, שטיחים, מראות, ארוניות נעליים בשלל צבעים, משחקי כדורגל שולחן, תמונות בשלל סגנונות (גם למי שמתגעגעים למרלין מונרו) פסלים בגדלים שונים, והמון פריטי עיצוב ומתנות מקוריות, שהכי כיף לתת והכי כיף לקבל, והכל הרמוני ומשתלב.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

קצת היסטוריה

מדובר במותג לוהט של הום דזיין גרמני, ידוע ומצליח מאד בעולם, המזוהה תפיסה עיצובית נועזת וחדשנית, שהוקם ב-81' על ידי יורגן רייטר ופיטר שונהופן, שניהם סטודנטים למנהל עסקים,ומה שהתחיל כחנות קטנה במינכן לארוניות דיסקים, הפך לחנות לעיצוב הבית כבר בשנת 87'.

לדברי שונהופן, כשזיהו הוא ושותפו ששוק הרהיטים בגרמניה מאד שמרן, הם הרימו את הכפפה והתחילו את פעילות המותג מתוך אמונה ש"עיצוב צריך לשמח, לעורר את הדמיון, ובעיקר-להיות תוך מחשבה מחוץ לקופסא". נכון להיום, יש למותג מעל 110 חנויות ומעל 50 זכיינים ב-60 מדינות. מדי שנה נפתחות בעולם עשר נוספות ולאחרונה, עשה המותג עליה לישראל באמצעות הזכיין הבלעדי " דיוק גלארי" מקבוצת "דיוק", המוכרת כמי שנכנסה לעולם האופטיקה הישראלי בשנת 2011, בבעלות משותפת של ארז כהן, אבי זק וליאור שחר.  לאור ההצלחה המיידית, מדברים ב- KARE ישראל על השקת שני סניפים נוספים.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הלבשת בית בסגנון אקלקטי ונועז

"KARE מכתיבה אופנה של הלבשת הבית שלא קיימת באף מקום אחר". אומר מנכ"ל החברה, ארז כהן  "זה כולל זיהוי והעמקה של טרנדים וייצור קולקציות ייחודיות ויוצאות דופן עם שילובים מעניינים, נועזים ויצירתיים. תמיד יוצאים מהקופסא ואף פעם לא גנריים. יש לנו מגוון רחב של כ-5,000 מוצרים שונים מכל הסוגים. בכל מכולה שמגיעה ישנם אינספור פריטים חדשים, 25-30% אחוז מהקולקציה מתחדשת ב 3 השקות מדי שנה ובפועל ניתן למצוא  1200-1400 פריטים חדשים בכל שנה"

תגדיר אתה סגנון העיצובי של KARE

"קשה להגדיר את זה במשפט אחד, הסגנונות העיצוביים שלנו רבים ושונים. אנו מציעים גם פריטים קלאסיים במראה נקי ובעיצוב רך וגם פריטים יותר נועזים וצבעוניים. יש פה הכל מהכל- אתני, אורבני, בוהו שיק, פופ ארט, רטרו ועוד סגנונות רבים. כל אחת ואחד יכולים למצוא את הסגנון העיצובי שמתאים לו ומבטא את מי שהוא בצורה הטובה ביותר"

"בשבילי קארה זה בעיקר סגנון חיים והמקום של כל אחד לבטא את עצמו במרחב האישי שלו בצורה שייחודית רק לו."

מי קהל היעד שלכם?

"מי לא. החל מזוגות צעירים שבוחרים אקססוריז משגעים או פריטי עיצוב מרכזיים, ועד אנשים מבוגרים שנמאס להם מבית "רגיל" ורוצים להכניס קצת צבע אליו. לאור כך שההיצע שלנו מגוון, הקהל שלנו רחב וכולל אנשים בכל הגילאים ומכל סוגי האוכלוסיות שמנצלים את מעבר הדירה להתחדש ומרהטים את הבית שלהם מאפס עם הפריטים שלנו. רבים באים בכדי לרכוש מתנות ייחודיות ומקוריות ויש כמובן אנשי מקצוע, שבאים לתכנן ולעצב בתים של לקוחות."

קצת פרטים טכנים:

זמן אספקה: אם במלאי – מיידי. בהזמנה מחו"ל – עד 60 יום | החזרות: ניתן להחזיר תוך 14 יום באריזה המקורית | מועדון לקוחות:  קיים, עם הנחות והטבות בלעדיות |מועדון מעצבים ואדריכלים: קיים, עם הנחות והטבות בלעדיות |

מחירים לדוגמה:
ספות: מ-8,000 ש"ח
כורסאות: מ-2,500 ש"ח
שטיחים: מ-1,000 ש"ח
אקססוריז: מ-259 ש"ח
תמונות: מ-459 ש"ח
גופי תאורה: מ-459 ש"
KARE אתר אונליין מפורט ונגיש בשתי שפות עברית ואנגלית.
משה לוי 11, בית UMI, ראשון לציון

רוצים להיות חלק ממועדון  הלקוחות Kara Friends?  
בהצטרפות למועדון הלקוחות שלנו תקבלו 10% הנחה על הקנייה הראשונה שלכם!
בואו ליהנות מהטבות בלעדיות, מבצעים מיוחדים וחוויית קנייה בלתי נשכחת.
>> להצטרפות