מעיין אדם חשפה את מה שכל אימא מכירה היטב ומתביישת לדבר עליו

מעיין אדם | צילום: אור גפן
מעיין אדם | צילום: אור גפן

מעיין אדם שיתפה עם העוקבים והעוקבות שלה את המבוכה שכל אישה בהיריון מכירה מקרוב אבל כולן מתביישות לדבר עליה

88 שיתופים | 132 צפיות

מכירות את זה שאתן בהיריון וכל שנייה צריכות ללכת לשירותים ורצפת האגן אוטוטו עושה צניחה חופשית? ברור שמכירות, ואפילו מדברות על זה, אבל מה לגבי "תאונות עבודה" של שלפוחית השתן במשך התקופה המורכבת הזו? מעיין אדם החליטה לפתוח את הנושא הזה בפני 272 אלף העוקבים והעוקבות שלה.

>> מורן אטיאס: "37 ימים אחרי לידה אני עייפה מלנסות לחזור לעצמי"

"פחות סקסי", התוודתה אדם בסטורי, "השתעלתי עכשיו וכתוצאה מכך ברח לי פיפי ששטף את כולי עד הגרביים".

למרות הדילמה, החליטה אדם להיחשף, וכתבה: "שעה התלבטתי אם לשתף בזה אבל החלטתי לא להתבייש בדבר המשוגע הזה שעובר על הגוף שלי לרבות הרגעים הנמוכים שבו. עדיף לצחוק על זה כולנו ביחד מאשר להיבהל ולהתבייש כל אחת עם עצמה. נכון?".

מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayamadam@
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayamadam@

אשת התקשורת שנפרדה לאחרונה ממקום הקבע שלה בפאנל של תוכנית הבוקר בהגשת ניב רסקין (קשת 12), פגעה בבטן הרכה של נושא שנשים רבות מתביישות לדבר עליו. בריחת שתן בהיריון זה דבר נפוץ לאללה, במיוחד בעת מאמץ – וכן, להשתעל בהיריון מתקדם זה מאמץ! – אז למה להתבייש בזה בעצם? אדם קיבלה לא מעט תגובות לסטורי שלה והתייחסה לכך בסטורי עוקב, בו היא חלקה כמה תובנות – ביניהן זה שהמצב לא בהכרח משתפר אחרי ההיריון ואף מחמיר, וזה שגם "בעלות רצפת אגן מפלדה ומאמנות פילאטיס" נאלצות לספוג את זה. ליטרלי.

"השפל הכי נמוך זה בחילות בוקר שמלוות בהקאות ובריחת שתן שמתרחשות במקביל", חרצה אדם, והוסיפה פנייה אישית לבן זוגה יובל צלנר: "בפעם הבאה שיובל יוציא מהפה שלו את המשפט המרתיח 'הייתי שמח לשאת את ההיריון במקומך', אני מראה לו את הסטורי הזה! עלק שמח. אינעלאבוק".

מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayamadam@
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayamadam@

>> ללבוש לבן בהיריון? הגר משה מוכיחה שממש כן, והיא לא היחידה