המאפרת של בר רפאלי בוחרת את מוצרי האיפור של העשור

בר רפאלי | צילום: אוהד קב
בר רפאלי | צילום: אוהד קב

ביקשנו מחמישה מאפרים מנוסים, המאפרים, בין היתר, את רותם סלע, נטלי דדון, לינור אברג'יל, אסתי גינזבורג ואחרות, לבחור את חמשת מוצרי האיפור שעשו להם את העשור

88 שיתופים | 132 צפיות

העשור האחרון היה העשור שבו גדל עולם הביוטי ותפח מעל ומעבר למה שהכרנו בעבר. מאות ואלפי חברות טיפוח קמו, ועולם האיפור הפך, בזכות טוטוריאלז ביוטיוב והאינסטגרם, כולל התיוג beautysquad#, ללהיט. מאפרים הפכו לכוכבים, שיטות האיפור התרבו והשתכללו, ומבין כל המוצרים החדשים שיצאו בעשור הזה קשה לברור את המוץ מהתבן ולדעת איזה מוצרים כדאי לקחת איתנו לעשור הבא.

פנינו לחמישה מאפרים רבי ניסיון: מורן סטויצקי, המאפרת הצמודה של בר רפאלי; אסף באבו, המאפר הצמוד של רותם סלע; נגה תמיר, המשתתפת בצילומי שערים וקמפיינים רבים ומאפרת, בין היתר, את אליאנה תדהר ושביט ויזל; גילי אלגבי, המאפר הקבוע של לירז צ'רכי וטהוניה רובל; וחן אלקבץ, בעלת בוטיק למוצרי איפור בשוק הפשפשים המייצרת בעצמה מוצרים איכותיים. ביקשנו מהם דבר אחד: בחרו את חמשת המוצרים שעשו לכם את העשור האחרון, ונמקו.

>> כל הטרנדים בביוטי בעשור האחרון

מורן (מילקי) סטויצקי

1. שימר של שרלוט טילבורי בשם Hollywood Flawless Filler – ניתן להשתמש בו בתור מייק אפ או מעל המייק אפ, בכל דרך שמשתמשים בו המרקם יהיה מבריק וטבעי, הרגשה של עור שני, נותן זוהר שאין שני לו.

2. מסקרה של SEACRET Non Smudge Mascara Cone Shape Brush – האפשרות לשטוף פנים בסוף היום ולא להזדקק למסיר איפור היא התגשמות של חלום. המסקרה הזאת נשטפת במים ויורדת בחתיכות כל שלא נותרת אפילו טיפה של שחור על הפנים.

3. מייק אפ סרום של בובי בראון בשם Intensive Skin Serum Foundation SPF 40 – הוא מורכב מסרום ופיגמנט יחד, הסרום מזין את העור ונשארת שכבה עדינה של גוון על העור שיוצרת גימור טבעי, בריא ורענן. אני אוהבת אותו כמוצר בפני עצמו או לשלב אותו עם מייק אפ.

4. קונסילר Radiant Creamy של NARS – הכיסוי מושלם, לא כבד, מוצר מנצח שאין עליו.

5. שפתון Retro Matte Lipstick של MAC – שפתון אדום במראה מט שנשאר ונשאר על השפתיים. אין שני לו. שפתון על זמני עם האדום המנצח.

אסף באבו

1. ברונזר Soliel Tan De Chanel – הוא שונה מכול הברונזרים, מגיע בצורת קרם ולא באבקה ואין לו תחליף.

2. מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר – כי בקיץ הישראלי צריך מייק אפ שיחזיק לנצח והוא היחידי שעושה את העבודה.

3. פלטת צלליות Biba Palette של נטשה דנונה – יש בפלטה הזאת את כל הגוונים שאפשר להשיג איתם איפור ליום יום ואיפור לערב באיכות הכי טובה שיש.

4. פלטת קונטורים דיור בקסטייג' – רביעיית גוונים מושלמת שאפשר ליצור איתה קונטורים עדינים עד לקונטורים חזקים ועוצמתיים.

5. מסקרה Extended Play של Mac – כי היא המסקרה עם המברשת הכי נעימה, נוחה, מפרידה ומדויקת.

חן אלקבץ

1. פריימר דרים סקין של דיור Cushion Compact עם 55 SPF – מוצר חובה שגורם לעור להיראות מדהים עוד לפני מריחת המייק אפ.

2. קונסילר של Kevin Aucoin – מאפר אייקוני שנפטר כבר ועדיין מותג האיפור הנושא את שמו נחשב לאיכותי מאד. לקונסילר יש טקסטורה שנותנת כיסוי הכי כבד והוא מדהים גם כקונסילר לעיניים וגם במקרה שצריך להסתיר פגמים אצל כלות.

3. קרם הארה Strob Cream By MAC – קרם זוהר בגוון פנינתי (אני מעדיפה את הגוון הוורדרד אבל יש גם זהב וכסוף). הוא מחיה כל עור בגוון אפרפר או כהה וגם מקפיץ עור בהיר ברגע. מומלץ להניח אותו על עצם הלחי, גשר האף, מעל השפה ובצידי הרקות. גורם למייק אפ להיראות זוהר יותר (אפשר לערבב אותו עם המייק אפ) והמראה הכללי נראה חי וצעיר.

4. מסקרה שחורה של איב סאן לורן Volume Effect Faux Clis – בגוון שחור עמוק. היא מעבה, מאריכה, מעגלת ומקפיצה מיד את מראה העיניים והריסים – מושלמים. וכן, יש לה גם ריח מדהים.

5. מברשת איפור אולטימטיבית – המברשת שפיתחתי Blush & Contour – היא רשומה על שמי והפכה ללהיט בעולם (ארין, הנכדה של אסתי לאודר, רכשה אותה). היא כלי עזר ליצירת מראה איפור מושלם להצללות, סומק, שימרים ומייק אפ ואפילו למריחת מייק אפ. ניתן לעבוד איתה על יבש ועל רטוב.

נגה תמיר

1. קרם לחות של Embryolisse – משאיר את העור לח אבל לא שמנוני והוא מותאם למריחה לפני איפור.

2. שמן הזנה לעור של MAC – מעניק ברק טבעי וניתן למריחה גם לפני איפור או בלילה לפני השינה.

3. מייק אפ Dior Forever – מייק אפ עמיד, דק אבל עם כיסוי. מגיע בגרסת מאט ובגרסה עם הברקה טבעית.

4. שפתון Lip Fetish Lip Balm של פאט מגראת' – הוא מכיל לחות, נמרח בקלות ומותיר פיגמנט עדין.

5. Gel Eyeliner Pencil של מארק ג'יקובס – נמרח בקלות, ניתן לטשטוש למראה מעושן והיתרון הגדול הוא ששניות לאחר המריחה הוא מתייבש ומתקבע.

>> איך הפך גילי אלגבי למאפר הכי עסוק בביצה?

גילי אלגבי

1. להכנת העור למייק אפ – קרם לחות של LA MER – בעיני הכול מתחיל בנראות וזוהר העור. זהו מוצר מושלם (ויקר), קרם מלא לחות, מאד זוהר ומדייק את העור לפני הנחת המייק אפ.

2. צללית בגוון עור של נטשה דנונה – הצללית המושלמת לבסיס לעיניים גוון חלבי שמתאים לכולן. גוון קטיפה חלומי לא מנצנץ מדי ולא מאט, על כהות עד שחומות הוא יראה זוהר ורך ועל בהירות מעט סמוק.

3. מסקרה של IL MAKIAGE – מבצעת בדיוק את מה שצריך ממסקרה טובה, וברגע שהיא מתייבשת היא יוצרת מראה של הארכת ריסים והפרדת ריסים טוב יותר בעיני מכל מסקרה אחרת.

4. ברונזר Solar Glow של DOLCE & GABBANA – אני אוהב מוצרים במרקמים שמשנים את חוקי המשחק. וזהו מוצר שהכרתי לאחרונה בכנס איפור. הברונזר הזה יכול לשמש כבסיס, כערבוב למייק אפ כדי ליצור מראה שחום יותר,  וכמובן מעל מייק אפ. הוא שקוף עם מעט גוון חום וגורם לעור להיראות כאילו השתזפתי בדיוק במקומות הנכונים, שיזוף בריא וקורן שיוצר מראה סקסי.

5. מייק אפ Vitalumierre של שאנל – בעיני הוא המייק אפ היפה ביותר ביקום (אין להשיגו בארץ) והוא בעצם מעיין הנעורים עליו אנחנו חולמים. הוא דק וקטיפתי, יש בו חלקיקי פנינים גרוסות שיוצרות זוהר מיידי ואפשר לבנות אותו גם אם רוצים מראה כבד יותר. יש לו 15 SPF לנטרול קל מהשמש.

>>למה ריהאנה כן ונועה קירל לא? טרנד הטיפוח עבר לכוכבות