טיפים וציוד לארגון אירוע בחוץ

צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | LovelyColorPhoto, Shutterstock
צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | LovelyColorPhoto, Shutterstock

אתם מתחתנים והחלטתם שאתם לא רוצים להתחתן "כמו כולם"? אחת האפשרויות העומדות בפניכם היא חתונה בטבע או בחצר של משפחה/חברים. מהו הציוד הנחוץ לחתונה כזו ואיך בוחרים אותו נכון? הנה כמה טיפים, כולל מחירים

88 שיתופים | 132 צפיות

הטרנד החדש של חתונות בטבע או בחצר הביתית של ההורים הולך וצובר תאוצה, גם משום הפשטות שבחתונה כזו וגם כפתרון להוזלת עלויות.

"כדי לחסוך בעלויות המקום, בכוח אדם ובשינוע, אפשר להשכיר ציוד שמותאם להפעלה עצמית", אומר שמעון דגן מ-party-rent (פארטי רנט), השכרת ציוד ומשחקים לאירועים, "כך בקלות, בעזרת כמה חברים, אפשר להקים מתחם יפהפה עם הרבה פינוקים ואקסטרות שלא הייתם מרשים לעצמכם בחתונה מן השורה".

מהו הציוד הנחוץ לחתונה בטבע?

דאגו לשכור אוהל צל שיגן עליכם מפני השמש הקופחת ויאפשר לכם גם לנוח תחתיו בנוחיות כשבריזה קרירה מנשבת, כמו גם למחצלות. יש לדאוג כמובן גם לגנרטור לתפעול הציוד ששכרתם. הצטיידו בהגברה למוזיקה שאהובה עליכם במיוחד לריקודים ובתאורה מתאימה.

כדי להפתיע את הזוג או את האורחים, אתם יכולים להוסיף בובות ענק, במכונת בועות סבון לרגעים המרגשים, במפל שוקולד לרגעים המתוקים, ובצמר גפן מתוק לסיום המתוק.

עוד על חתונות ב-ZOOG:

* 10 טיפים חשובים לאיפור כלה>>
* צפו בהצעת הנישואין שסחפה את העולם>>
* טיפים לחיסכון בעלויות החתונה>>

איך בוחרים אוהל?

סוג ההצללה צריך להיות עשוי מרשת מאווררת ולא מלייקרה. בד הלייקרה כולא את החום בתוכו, לעומת אוהל רשת שמנדף את החום. באשר לגודלו של האוהל, הקפידו שהאוהל בחרתם יכסה את כל המתחם שבו אתם חוגגים, יספק צל לכל האורחים ולאוכל.

את גודל האוהל תקבעו לפי מספר אנשים ולפי מספר שעות שהייה בטבע: בחרו אוהל של לפחות 6X6 עבור כל עשרה אנשים. אוהל של 11X5 יספיק לכם גם למסיבת ריקודים ל- 20-30 חברים. ככל שתשהו יותר שעות בטבע כך תצטרכו אוהל גדול יותר, זאת מאחר ושעות הפעילות יכללו מגוון גדול יותר של פעילויות וצרכים. דאגו לקבל ציוד הקמה קל ונוח לתפעול הכולל בתוכו את הכל: יתדות, פטיש, מחצלות עמודים וחבלים וכו'. מחירו המומלץ של אוהל גדול הינו עד 500 ש"ח.

איך בוחרים גנרטור?

כדאי להצטייד בגנרטור בעל מיכל דלק גדול שיכול לעבוד במשך לילה שלם, וכך תהיו פטורים מתדלוק חוזר במהלך הערב. מומלץ לבחור בגנרטור מיוצב מתח, במיוחד כאשר משתמשים במכשירים אלקטרוניים כמו הגברה, לפטופ וכו'. ככלל, הגנרטורים תוצרת יפן עמידים ואיכותיים יותר על פני גנרטורים מתוצרת סין. מחיר מומלץ להשכרת גנרטור רגיל הוא כ-200ש"ח, ול"גנרטור מיוצב מתח", שעובד ברציפות עד שמונה שעות כ-250 ש"ח.


סוג ההצללה צריך להיות עשוי מרשת מאווררת ולא מלייקרה. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב | Brian Goodman, Shutterstock

איך בוחרים הגברה?

הכל תלוי באופי החתונה שאתם מתכננים. סוג ההגברה משתנה בהתאם לסגנון האירוע, בין אם אתם מעוניינים במסיבת ריקודים או רק במוסיקת רקע. לכל סגנון יש להתאים הגברה שונה, ועל כן חשוב מאוד לציין לפני שמשכירים את הציוד, לאיזה צורך הוא מיועד בדיוק. בכל מקרה, מומלץ לבחור ברמקול מוגבר – כלומר כזה שיש בתוכו מגבר מובנה, ולא לבחור ברמקול פאסיבי שנזקק למגבר חיצוני. כך תחסכו סחיבות, חיבורי חוטים וכו'. כמו כן, רצוי לבחור הגברה שמתאימה לחיבורים רבים שמתאימים למגוון נגנים כגון: לפטופ, סמארטפון ועוד. מחיר מומלץ לרמקול מוגבר עומד על כ-150 ש"ח.

איך בוחרים תאורה לאירועים?

לתאורה נקודתית – השכירו עמוד פנסים או פרוג'קטור. מחיר מומלץ עומד על כ-90 ש"ח.
לתאורה מפוזרת – השכירו "גרלנדה"/שרשרת מנורות שאליה ניתן יהיה לחבר גם מנורות צבעוניות שיעניקו לחתונה עליזות וחגיגיות. המחיר המומלץ להשכרת גרלנדה של 10 מטרים הינו 50-40 ש"ח.

תוספות ומכונות מדליקות

בובות ענק – שוס בחתונות להפתעת החתן או הכלה. סוגי הבובות המוצעים לחתונות הם: פנדה, כלב, פו הדב, איה החמור ועוד. מחיר מומלץ להשכרת בובה לערב: 100 ש"ח.

מכונת בועות סבון – לרגעים המרגשים כמו הצעידה לחופה או הריקוד הראשון של הזוג, כדאי למקם מכונת בועות קטנה שתפריח בועות סבון. מחיר מומלץ למכונת בועות סבון כולל 1 ליטר סבון: 90 ש"ח.

מפל שוקולד – לנשנוש מתוק שידליק את האורחים. המחיר המומלץ למפל שוקולד בגובה בינוני – 40 ס"מ: 100 ש"ח.

צמר גפן מתוק – לסיום מתוק של האירוע, האורחים ישמחו לצאת עם "גיב אווי" כיפי בדמות מקל עם "שיערות סבתא"… המחיר המומלץ להשכרת מכונת צמר גפן מתוק/שיערות סבתא: 200 ש"ח.

לייעוץ מקצועי וטיפים נוספים על השכרת ציוד לאירועים בשיטת "עשה זאת בעצמך": שמעון דגן, "פארטי רנט" – השכרת ציוד ומתקני משחק לאירועים – בטלפון: 052-3569481 ובאתר האינטרנט www.party-rent.co.il

* עכשיו בדרך האוכל: מתכונים לחתונה ביתית>>

* עכשיו ב-BelleMode: איך אורזים נכון מזוודה ומה אסור לשכוח בבית?

* עכשיו ב-BelleMode: כך תתאפרי ב-5 דקות בלבד!