עם שיער מבולגן ובלי איפור: ג'ניפר אניסטון שוברת את הרשת

ג'ניפר אניסטון | צילום : GettyImages/Jason Merritt
ג'ניפר אניסטון | צילום : GettyImages/Jason Merritt

בגיל 52, עם שיער קצת פרוע ובלי איפור, ג'ניפר אניסטון מוכיחה שהיא עדיין אחת השחקניות הלוהטות ברשת ובחיים - ואנחנו מתות על זה

88 שיתופים | 132 צפיות

יש אנשים שכשיש להם יום שיער רע הם לא יוצאים מהבית ויש אנשים שהם ג'ניפר אניסטון. בעוד שרובנו היינו מצנזרות כל מחשבה על העלאת סלפי ביום שכזה, החברה עם השיער הכי מושלם העלתה לאינסטגרם תמונה שלה בשיער פרוע (יחסית) – והעולם השתגע.

>> החברה הגאונה: זה הסוד של ג'ניפר אניסטון לעור פנים מתוח

אניסטון הצטרפה לאינסטגרם אי שם בשלהי 2019, ומאז פחות או יותר כל פוסט שהיא מעלה גורף מיליוני לייקים ותגובות. בסוף השבוע הזה היא הוכיחה שגם בגיל 52, כשהיא בלי איפור ועם שיער מבולגן ונפוח מלחות, היא עדיין אחת השחקניות הלוהטות ברשת כמו בשואוביז, כפי שמעידים כמעט 3.5 מיליון לייקים לפוסט הזה בלבד.

ג'ן העלתה את הפוסט מהוואי, שם היא מצלמת בימים אלה סרט חדש, אבל היא לא הסתפקה בזה והוסיפה רפרנס לסדרה "חברים" עם הכיתוב "Okay, humidity… let's go". מעריצות ומעריצי הסדרה זיהו מיד כי היא מרפררת לפרק בו החברים נוסעים לנפוש בברבדוס, ומוניקה, שסובלת משיער פריזי, מאשימה את הלחות באוויר. הלוק הטבעי של ג'ן זכה לעשרות אלפי תגובות ולהתייחסות מצד כל אתר חדשות או מגזין בינלאומי שמכבד את עצמו, מ-ABC ו-FOX ניוז ועד "קוסמופוליטן" ו"אלור".

אבל לפני הדאחקות והנוסטלגיה, נראה שהסיבה האמיתית להעלאת הפוסט הזה היא LolaVie, מותג מוצרי השיער שהשיקה אניסטון באוקטובר האחרון לאחר חמש שנות פיתוח. אניסטון תייגה את החשבון של המותג שלה, ובמקביל העלתה שם את אותו פוסט, הפעם תוך קידום תכשירי השיער שלה. ועל כך נאמר – החברה הגאונה.

> אנדי מקדואל בשיער מאפיר: "צועדת לתוך הגיל שלי בלי בושה וזה טוב"